Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

JUL SHOT - FREE FOR PLAY! :) by Dido Designs

>> 2010. július 5., hétfő

Didó egy sablon csomagot készített három papírral. Kicsit féltem tőle, hogy már megint sablonok, de nagyon egyszerűen ment vele az alkotás... :D

available here @A5D

Az oldalam pedig ismét Thassos-ról készült. Úgy néz ki, hogy a nyáron "nem lesz kedvünk nyaralni", így képzeletben utazgatok... :D


Just shot - free for play! :) and
Sunny Moments by Dido Designs
PS Action: Old West by Pioneer Woman (edited)

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. július 5. 13:23  

Hát ez gyönyörű, tökéletes! Mi is képzeletben utazunk. :)

szrjudit 2010. július 5. 13:37  

Wooooooow, mi holnap indulunk a Balcsira, de a tenger, óóó Thassos! Szuper az oldal!

Kriszta 2010. július 5. 13:47  

Ez aztán az oldal. Imádom, megyek is kedvencezni az SB-re.

Szerintem az idén sokan képzeletben utaznak, mint ahogy mi is :D

Margó 2010. július 10. 0:59  

Eszti, amióta követem az alkotásaidat egy dologban biztos, hogy valami változott: a fotókkal, hátterekkel amit "művelsz" az valami csodálatos:-))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP