Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

a heart moment

>> 2010. július 7., szerda

Ma jött meg a paislee press designs hírlevele, benne egy 2$-os kuponnal. El is költöttem. Aztán rátaláltam egy régi fotóra, és el kellett készítenem ezt az oldalt.

Curiouser & Curiouser - a paislee press and joanne brisebois collaboration
tweet, tweet - oscraps collaboration
Presslines No. 16 by paislee press designs

Hát, ez sem lett egy bonyolult oldal, de egyszerűen csak ezt a tekintetet szerettem volna megörökíteni... :)


***

És közben elkezdtem egy újabb fotókönyvet. Sajnálnám veszni hagyni azt a sok-sok oldalt, amit eddig készítettem, és eszembe jutott Janka fotókönyve a digitális oldalairól. Így én is elkezdtem megcsinálni az enyémet, egyelőre a 2009-es oldalaimból. (Szeretnék majd minden évben egy-egy ilyen könyvet készíteni. Furcsa ám visszanézni ezeket az oldalakat, ma már annyi mindent másképp csinálnék rajtuk, de ez így természetes. Viszont olyan emlékeket örökítenek meg, amik miatt mégis szeretem őket. Így fognak kinézni:



Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. július 7. 14:30  

Hát ez szuper, Eszti! Minél előbb szeretném látni élőben! :) De kárba sose vész!

Janka 2010. július 7. 16:26  

biztos nagy élmény lesz forgatni! igen, én is ugyanezt éltem át a válogatáskor: annyira máshogy csináltam volna őket! de végülis az is egy fázisa az alkotó énemnek :)
én is úgy tervezem, hogy az ideiekből is csináltatok majd egyet jövő év elején :)

hajrá!!!
egyébként nagyon szép a fenti várandós oldalad :)

kreatívhit 2010. július 7. 17:58  

Lehet hogy nem bonyolult,de annál kifejezőbb.

Unknown 2010. július 8. 17:21  

wowowowow this is AMAZING, great job!!

Margó 2010. július 10. 0:56  

Nagyon jó gondolat és tényleg érdekes lesz látni, hogy mennyire másképpen, más stílusban jeleníted meg az életetek szép pillanatait:-)))
Ez az oldal valami gyönyörűűű!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP