Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

FEEL THE LINE PACK XII. - Special Edition by Dido Designs

>> 2010. július 8., csütörtök

És egy újabb sablon-csomagot hoztam Didótól (he-he, kezdek már belejönni a sablonokba... :D). 

available here @A5D

Az oldalam pedig Julcsi-bosziról készült. Bevallom, nagyon-nagyon tetszettek a madarak, de végül valahogy nem illett bele az elképzelésembe, így virág lett helyette. És egy idézet, ami szerintem nagyon passzol a kiccsajhoz: ő az örök lázadó (már 9 hónaposan is az volt!), mindig mást csinál, mint amit kéne... :) És imádom érte, bár nagyon-nagyon nehéz sokszor kezelni.

Feel the line pack XII. - Special Edition by Dido Designs
Sunny Moments by Dido Designs
fehér virág - Spring Fling by Jopke D.
fotó: 1point4 Stúdió (2009.)

3 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. július 8. 11:05  

Álomszép! Imádom, ahogy a saját stílusodat beleviszed! :)

Unknown 2010. július 8. 17:19  

Great Ezter as I alreaddy say on Oscraps! I Love your style and your blog looks also great! Thank you so much for your message at Oscraps, I love it!!

With Love,
Marleen

Judit 2010. július 9. 6:16  

Gyönyörű oldalakat készítesz, és olvastam Te is fotókönyvet készítesz. Teljesen igaz amit írtál, én is azt néztem mennyi minden máshogy csinálnék. Kíváncsian várom, ne meg a többi gyönyörű oldal is. Nagyon jól áll neked Dido.... :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP