Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Díjat kaptam

>> 2010. július 29., csütörtök

KRYSTY, FEGYA és (SZR)JUDIT is gondoltak rám, és többek között nekem is átadták ezt a díjat:



1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül. - Nagyon-nagyon köszönöm nektek, hogy gondoltatok rám! 
2. A logót kirakom a blogomba. - Megtörtént... :)
3. A szabályzatot kirakom a blogomba. - Szintén megtörtént.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet. - Én tehát küldeném tovább:
Kovaxkának - akit eddig is tehetségesnek tartottam, de ez az új stílusa teljesen levesz a lábamról
Pandának - akinek hihetetlen érdekes látásmódja mindig megfog
Szabinak (Sabee) - akinek az oldalaival és egyéb kreatív alkotásaival szintén nem tudok betelni
Szotyinak - mert hihetetlen varázslatos fantasy-oldalakat készít
Jankának - mert imádom, nagyon inspirálónak tartom, amit csinál
Ányinak - mert rengeteget tanultam tőle, mondhatni az ő oldalain nőttem fel
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba. - Ugyan valamikor mostanság már kitöltöttem, de akkor jöjjön ismét:
Becenév: Eszti
Lakhely: Budapest, Angyalföld
Születési hely: Kisvárda
Magasság: 168cm
Névnap: május 24.
Foglalkozás: controller
Testvér: egy húg
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelv: leginkább magyar, némi angol és német
Gyűjtemény: hát, scrap-készletekből és fontokból elég nagy gyűjteményem van... :)
Iskola: általános~-közép~-egyetem
Kedvencek: sok van... :D
Zsebpénz: de jó lenne, ha még azok az idők lennének... :)
Kívánság: nyugodt, biztos holnap
Háziállat: anyukám kutyája Latyika
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam, és nagy, színes betűkkel kiteszem a blogba. - Szintén megvolt... :D

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. július 29. 23:55  

Köszike! :) Már tovább is adtam!

Margó 2010. július 30. 10:18  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Margó 2010. július 30. 10:23  

Ha díjat kapok, nálam mindig Te vagy az első helyen, akinek tovább adnám. Azt hittem azonban, hogy ezzel zavarnálak - most látom, hogy nem!!! Minden kapott díjamnak részese vagy. .. és büszke lehet az, aki Tőled díjat kap.
Szívből gratulálok a mostani díjadhoz, szeretettel: M.

Unknown 2010. július 30. 12:22  

nagyon köszönöm Eszti a díjat! már bloggolom is (ne haragudj, hogy egy pár hete (hónapja?) szintén Tőled kapott díjről még nem is írtam a blogomon, próbálom visszakeresni... bocsi :()

Unknown 2010. július 30. 13:55  

csak 3 embernek adtam tovább a játékot, és Te is köztük vagy, fogadd sok sok szeretettel :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP