Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Guest Design Team Contest - Vinnie Pearce Design

>> 2010. július 31., szombat

Na, összeszedem a bátorságom, és kiteszem ezt a bejegyzést. Az utóbbi héten eltűntem, de a háttérben azért készítettem az oldalakat. Olvastam ugyanis Vinnie Pearce (aki számomra a legnagyobb tervező!) blogján, hogy vendég CT-tagokat keres. A feltétel az volt, hogy legalább két, 100%-ban 2Peas-es termékekből készült oldalt kell készíteni július 31-ig. Belevágtam. Nem azért, mintha annyira nagyon esélyesnek éreztem volna magam, hanem azért, mert nem tudtam volna megbocsátani magamnak, ha meg sem próbálom...

A bejegyzést folyamatosan írtam, és kicsit hosszúra sikeredett. Eredmény még nincs, majd a CT-tagok fognak szavazni. Elvileg ott már augusztus 1-je van, így talán írhatom, hogy 10-en indultunk el, és kemény a mezőny. Várom a döntést... :) De ezek az oldalak mindenképpen kárpótolnak, bármi legyen is az.

---

Az első oldalam. Nagyon izgulok ám, és hirtelen nem is jutott eszembe semmi jó ötlet. Végignézegettem a 2peas freebie-jeit, és nagyon jó kis minimál templéteket találtam. Így végül annak estem neki először. És két olyan fotót sikerült felhasználnom hozzá, amit imádok, de sosem gondoltam volna, hogy oldalt tudok belőle csinálni... :D Hát, nem teljesen az én stílusom lett az oldal, de azért elégedett vagyok vele:


:: credits ::

Na, ennek a fotónak története van... :D Másfél hónapja dolgozok már rajta, de valahogy sosem volt az igazi. Ez a harmadik teljesen újrakezdett változat, ezzel viszont röpke három óra alatt készen voltam. A fotóalakítás ötlete nem saját, egy fotóblogon láttam, ahogy sorozatfotókat montázsoltak egybe, de sajnos nem jegyeztem meg, hogy hol. Ráadásul még aznap teljesen véletlenül ráakadtam, hogyan is kell csinálni (címszavakban: először is a kívánt fotókat betöltöttem egy psd-fájlba [Fájl/Parancsfájlok/Fájlok betöltése a verembe...], majd az összes réteget kijelölve automatikusan igazítottam egymáshoz őket [Szerkesztés/Rétegek automatikus igazítása - itt van róla bővebb leírás]. Aztán maszkoltam: az alsó fotó az, amelyiken legközelebb vannak egymáshoz a gyerkőcök, ez a réteg 100%-os fedettségű. Felette van a másik két réteg, ezeknek csak az a része látszik, ahol Beni van (mivel automatikusan egymáshoz lettek igazítva a rétegek, ezért nem kell annyira figyelni, hogy tökéletes legyen a maszkolás, lehet nagyvonalúan bánni vele... :D), és ezek fedettsége kisebb.


:: credits ::

Ez pedig Cewe-kihívással egybekötött oldal. Nagyon tetszett a téma, ami most került sorra, és amikor múlt héten az én témámat sorsolták ki, emlékszem, milyen izgatottan vártam, hogy milyen oldalak születnek belőle. A családi fotó ugyan nem mostani, mert nem is tudom, hogy mikor készült rólunk utoljára ilyen, de nem ma volt, az biztos... :D
[És a Cewe-n még a szerencse is nekem kedvezett... :)]

:: credits ::

Imádom Vinnie Art-paper csomagjait is, így kicsit elkalandoztam a stílusomtól. Jól esett más vizeken eveznem, de azért maradok inkább a megszokottnál. Az oldalt viszont szeretem, megint egy fotót sikerült feldolgoznom, amit imádok, de nem gondoltam volna, hogy oldal lesz belőle... :)

:: credits ::

[GSO-DST]

És az utolsó oldalam, mert Vinnie gyönyörű maszk-csomagját még mindenképpen használni akartam. A képen pedig Benikém, mert mostanában viszonylag kevés oldal készül róla - ezt mondjuk pont ez a bejegyzésem nem támasztja alá, de tényleg így van... :) (Vagy csak így érzem...?! Na, ha sok időm lesz, utánaszámolok.)

:: credits ::

Posted by Picasa

18 megjegyzés:

Budaházi Brigitta 2010. július 31. 14:29  

Eszter!!!!! én szurkolok Neked!!!!! Hű, de büszke lennék, ha Szabi mellé Te is bekerülnél. Az oldalaid zseniálisak. Megfogott mind kívül (technikailag és dizájnilag) és belül is. <3 <3 <3

Margó 2010. július 31. 15:10  

Örülök a döntésednek, hogy belevágtál! Már csak azért is, mert annyi oldalad mutattad be a különböző stílusú oldalaidon keresztül, amit nagyon jó nézni! Természetesen, ha valakinek, akkor Neked szívemből szurkolok, s nem is hiszem, hogy ne sikerülne! Ha esetleg nem, akkor az csak azért lehet, mert tényleg szuper tizes csapatról van szó:-)))

Ányi 2010. július 31. 16:11  

Szurkolok, az oldalaid gyönyörűk és köszi a díjat is utólag!
Puszi!

Bíró Ágnes 2010. július 31. 16:14  

Az igen Eszter!!! Kitettél magadért! :) Komolyan mondom egytől egyig fantasztikusak, csak tátom a számat... Nagyon nagyon szorítok neked, hogy sikerüljön. Szerintem totál megérdemelnéd, hogy bekerülj, olyan kreativitással bánsz az oldalaiddal. Vinnie stílusa is totál passzol hozzád! Hű nagyon örülnék és én is büszke lennék rád ha beválasztanának. Szorítok nagyon!!!!

Kata 2010. július 31. 16:48  

Eszter! Nem merem mondani, hogy miben vagyok most biztos.... Olyat képviselsz, ami valóban a lényege ennek az egésznek és mindezt tökéletes ízléssel, érzékkel és technikai tudással teszed. Írásban és vizuálisan is úgy ki tudod fejezni magad ahogy kevesen.Szívből drukkolok! Ott a helyed!

todido 2010. július 31. 17:04  

atya isten Eszter!! ezek mesések!! komolyan egytől-egyig :D azta!! ahogy ismerem Vin-t szerintem Neki is be fog jönni :D jaj nagyon szurkolok!!

Lili'sMother 2010. július 31. 17:52  

Hát az előttem szólók után mit tudnék írni...?
++++++++++++++++++++++++++++

Kriszta 2010. július 31. 18:22  

Fú Eszter, Nagyon szorítok. Ezek az oldalak fantasztikusak. A hintástól padlót fogtam. De a többi is nagyon-nagyon szuper. Szerintem mindenkép ott a helyed Vinnie csapatában.

icka 2010. július 31. 20:26  

Eszti, ez így már töményen szinte elviselhetetlen! Elviselhetetlenül állati klassz! Órákig tudnám nézegetni, mire fel tudnám dolgozni az élményt!(így kénytelen vagyok most a blogod előtt üldögélni)
Az első:bevallom, bár mindegyik szuperszónikus, talán ez tetszik a legjobban! Annyira scrapbook! Annyira erről szól az egész!
a második: imádnivaló és technikailag csúcskategória(bár utálok rájönni, mennyi mindent nem tudok a PS-ről és ez elég gyakran előfordul velem)
harmadik: csodálatos emlék lesz számotokra, a "szokásos" csúcs kommented és a mindent elsöprő egyszerűségével magával ragadó oldal
negyedik: na ilyet sem gondoltam volna, hogy készítesz, de ebben sem tudtál hibázni, mert álleesős kategória
ötödik: nem tudom,hogy a papír milyen volt eredetileg, mi az amit rátettél, de csodálatos, meg az egész oldal, gyönyörű ez a visszafogott színvilág, milyen csodás oldalt lehet egy kisfiúról is készíteni ezekkel a pasztell színekkel
Köszönöm az élményt!

icka 2010. július 31. 20:58  

ja, azt még elfelejtettem, hogy bolondok, ha nem választanak be!!!

Rucola Designs 2010. július 31. 21:40  

A véleményem ismered. :) Csendesen drukkolok! Nálam a kalapos a kedvenc! :)

eralilla 2010. augusztus 1. 0:12  

Nekem a 2. és az utolsó oldalad a kedvencem az öt közül. Viszont mindegyik nagyon tetszik.
S nagyon drukkolok Neked én is!

eagleszem 2010. augusztus 1. 9:16  

Meseszép lett mind! Drukkolok neked nagyon! Ha rajtam múlna, te lennél az! :)

Noncsi 2010. augusztus 1. 13:58  

Eszti, csak kapkodom a fejem(ill.szemem), hogy mennyi gyönyörű alkotást készítettél. Hihetetlenül szépek egytől-egyig. :)

altalena 2010. augusztus 1. 17:24  

Icka szavai teljesen beivódtak az agyamba, hogy így töményen elviselhetetlen.... elviselhetetlen állati klassz! Az összes oldal megállja a helyét a versenybe, én nagyon drukkolok, és reménykedem, hogy olyan választ kapsz, amit ezek az oldalak megérdemelnek! Nálam, úgy is te vagy a favorit, ahogy lesz időm, kommentelem a 2 peaks-en is:D

Timi 2010. augusztus 2. 12:56  

Nagyon szorítok Eszter!!!! Csodásak az oldalaid, imádom egytől egyig!!! Drukkolok, hogy bekerülj!!!!

Lululu 2010. augusztus 5. 16:12  

A hintástól és a kalapostól lehidaltam. Eszméletlen jók lettek.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP