Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Time - Wordart Pack 2

>> 2010. augusztus 1., vasárnap

Erről meg el is feledkeztem. Még a múltkor, amikor Mörjike készletével kezdtem el dolgozni, csináltam egy wa-t, amit végül nem is használtam fel. (Mert jött az ötlet, az elmúlt szerelmekről...) Aztán csináltam hozzá még kettőt, és becsomagoltam. Hátha valaki tudja majd használni... :)



DOWNLOAD


Posted by Picasa

6 megjegyzés:

kreatívhit 2010. augusztus 1. 16:27  

Nagyon kedves vagy köszönjük. Még én birkózom a képeim szövegezésével de alakulok:)Ha szükséges lesz jövök érte.

Margó 2010. augusztus 1. 20:42  

Köszönöm, én vittem is!

Ruebchensmum 2010. augusztus 1. 21:44  

Thank you so much Eszter. I love your wordarts, they are great.
Hugs
Corinna

Cocotounette 2010. augusztus 2. 8:58  

Thnak you so much for these wonderful wordarts !!

Névtelen,  2010. augusztus 2. 20:00  

Thank you so much!

hékás 2011. november 26. 22:22  

köszönöm szépen, loptam, mint mindig :) Nem is értem, hogy eddig ezt miért nem töltöttem le, pedig áááálomszéééép! Ha kíváncsi vagy az oldalamra, itt meg tudod nézni, mi készült vele: http://scraphekas.blogspot.com/2011/11/spring-impressions-by-emeto.html

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP