Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

50

>> 2010. augusztus 2., hétfő

Ildi (azaz Kovaxka) ma ünnepli a szülinapját. Ráadásul nem is akármilyen akcióval, a készletei 50%-os kedvezménnyel vásárolhatók meg. És az új készlete valami fantasztikus! Nem is tudtam neki ellenállni... :)

Ildikém, fogadd szeretettel tőlem ezt a képeslapot! (Életem elsője, szóval van még hová fejlődnöm, de nagyon nagy szeretettel készítettem neked! :D)


First Half by Rucola Designs
Basics Stitches by Mörjike
Artsy Blooms by Anna Aspnes
Find Your Way by Anna Aspnes
Art Play Palette No. 2 by Anna Aspnes

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. augusztus 2. 13:52  

Ó, te cuki nő, erre költöd a pénzed?! :D :D Érdemes volt, és még csinálj, mert gyönyörűűűűűűség! El vagyok olvadva, az idézettől is, köszönöm szépen! Puszi! :)

kreatívhit 2010. augusztus 2. 17:13  

Nagyon Szép munka Eszter...S egy igazi ajándék.

altalena 2010. augusztus 2. 22:07  

Jajj de gyönyörű képeslap! Nagyon megy ez neked:D

Bíró Ágnes 2010. augusztus 3. 9:30  

Ó, ez igazán szép lett!!!

Budaházi Brigitta 2010. augusztus 5. 17:23  

Eszter, nekem a Tiéd tetszett a legjobban. Főleg az idézet miatt. De szép!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP