Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

From My Notebook - SAIL AWAY. SAIL AWAY by Sue Cummings

>> 2010. augusztus 6., péntek

És itt a beígért új készlet Sue-tól, fantasztikus!

available here @Oscraps

Ha megvásároljátok a készletet, akkor ingyen tiétek lehet ez a gyorsoldal is:


(Érdemes feliratkozni a hírlevelére, mert akkor 25% kedvezménnyel vásárolható meg. :D És mindig van valamilyen freebie is benne.)

És akkor mutatom az én oldalam is, amit Cewe kihívással egybekötve készítettem, Benikémről. A fotó tavaly szeptemberben készült Szentendrén, épp az apja által hirtelenjében fabrikált kishajót mutatja nagy büszkén. :) Az oldalon két fotó lett egybemosva, mert mindenképp szerettem volna, hogyha a Duna is látszik. 




6 megjegyzés:

Lululu 2010. augusztus 6. 8:58  

Annyira jól össze tudod mosni a fotókat. Nagyon tetszik! Én is próbáltam már annyiszor, de nálam sosem az igazi, pedig követem ám az általad leírtakat...

Rucola Designs 2010. augusztus 6. 10:55  

Elképesztő a technikád, édes a fotó, tökéletes és gyönyörű!

Puzsi 2010. augusztus 6. 13:28  

Nagyon szeretem az oldalaidat Eszter. Ez is csúcs minden szempontból. Technikailag, elrendezésileg, fotóválasztásilag (sic!). Szép.

icka 2010. augusztus 6. 20:25  

csodálatosan szép oldal lett!!!
a hangulata annyira.....nem is tudom, olyan szépséges, puha. nagyon jó, hogy fekete-fehér...
az hagyján, hogy a két fotót csodásan összemostad, de még látom, hogy papírt is, szöveget is, ki tudja még miket!
gyönyörű az egész!

Ella 2010. augusztus 6. 21:34  

your page is extra ! the perfect picture for this kit theme. beautiful !

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP