Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szép nyári nap...

>> 2010. augusztus 7., szombat

RAK Kisnyúlnak (Andinak)

Az előző két körben már megcsodáltam a Didó által indított Kép egymásnak játék gyönyörű oldalait, és hála (szr)Judit blogbejegyzésének, a mostanira sikerült jelentkeznem is... :) Andit sorsolta nekem Mr. Random, és amikor elküldte a fotóját, ki is derült, hogy igazán szerencsés vagyok. Egyből beleszerettem a képbe, igazi, scrappelni való fotó... :)

Ahogy megláttam, két dolog jutott eszembe:
  1. valamikor nagyon-nagyon régen láttam egy kihívást, ahol egy fekete-fehér fényképet kellett kiszínezni. Az egyik alkotó úgy oldotta meg, hogy részekre osztotta a fotót, és azoknak adott színt, mint ahogyan én is megcsináltam a nagy képnél.
  2. a másik pedig Sue Cummings képkerete volt, hogy abba milyen jól bele lehetne helyezni a gyerkőcöket.

Ez meg is határozta az oldalt. De annyira úgy éreztem, hogy a fotó mellé komment is kell, hogy megkértem Andit, küldjön pár mondatot, amit szeretne látni a képen.
Így született ez az oldal, nagy-nagy szeretettel. Remélem, Andi, tetszik!
52 Inspirations 2010 - Week No. 12
52 Inspirations 2009 - Week No. 25 
Little Bits and Pieces No. 5 - Hello Summer
52 Inspirations 2009 - Week No. 46
all by Designs by Sue Cummings

[GSO-DST]

11 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. augusztus 7. 1:02  

Ötletes, szép, finom. :)

Fahéjasalma 2010. augusztus 7. 7:28  

Hú, ez annyira gyönyörű lett! Nagyon tetszik, ahogy színezted a fotót!

Ágicza 2010. augusztus 7. 7:34  

Királyságos lett nagyon!:)

altalena 2010. augusztus 7. 7:37  

Áááá ez csodaszép!!!! A fotó színe eszméletlen, és szuper ötlet volt a háttérben a fotó darabolása és színezése!:)

Lululu 2010. augusztus 7. 8:00  

De jó ötlet! Lehet, hogy egyszer alkalmazom én is! Szuper lett!

Osli 2010. augusztus 7. 12:06  

Olayan csodásakat tudsz alkotni! Egyszerűen imádnivaló oldal!

kreatívhit 2010. augusztus 7. 15:01  

Nem ismétlem magam:) ...Na jó szuper lett!

Kisnyul / Andi 2010. augusztus 7. 15:28  

Eszter, ez nagyon szuper, köszönöm! Persze írok kommentet majd az SB-re is, de ide elöbb jutottam el. Szóval csudajó viszont látni az oldaladon a srácokat. Én sosem merek ennyire hozzányúlni a fotókhoz, de Te ezt olyan fantasztikusan csináltad, tanítani kéne, komolyan. Örülök, az oldaladnak, megyek fel is teszem a blogomra!!! :)

Ella 2010. augusztus 7. 21:35  

I'm happy to see you in the Sue CT ! your page is so original, as always. Beautiful !

erzsocica 2010. augusztus 8. 13:16  

Eszméletlen jó lett, nagyon klasszul megcsináltad!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP