Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szökőkút

>> 2010. augusztus 9., hétfő

Egy oldal csak úgy, a hétvégi "kirándulásunkról"... :) Van egy csomó DesignerDigitals-os cuccom, amikkel még sosem csináltam oldalt, így most ezek kerültek sorra. És most kezdtem RAW-ban fotózni (most sikerült megtalálnom ugyanis, hogy hogyan kell beállítani a fotómasinát... :D), és élvezem ennek előnyeit. Ó, mennyi mindent lehetne tanulni még, ha az embernek kicsit több ideje lenne...


Find My Way by Anna Aspnes
ArtPlayPalette No. 2 by Anna Aspnes
Everyday Inspiration: Tag Wraps by Katie Petriet
AdInspiration 7-25-10 by Katie Petriet
Posted by Picasa

8 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2010. augusztus 9. 12:55  

Nagyon kedvenc,nagyon de nagyon!!!
Eszter áruld el nekem a cimkén lévő Budapest és dátum felirat betűtípusát légyszi!!! :)

kreatívhit 2010. augusztus 9. 16:39  

Eszter ez szó szerint egy igényes remek munkád.

Rucola Designs 2010. augusztus 9. 18:20  

Kész vagyok tőle, nálam is óriási kedvenc! :)

do 2010. augusztus 9. 19:04  

Nem is jutok szóhoz. Bámulat!

T 2010. augusztus 9. 19:12  

szuperséges!!(mint mindig:D:D:D:D)

csuti 2010. augusztus 9. 21:49  

Nagyon jó! Imádom! Annyira klassz oldalakat készítesz!

altalena 2010. augusztus 10. 11:20  

Csodaszép! Az oldalaidba azt szeretem a legjobban, hogy saját családi élményeidet dolgozod fel. Imádom ahogy írsz midnen témáról és persze ahogy összerakod az oldalt. Minimal de nem egyszerű minimal, igazi tartama és energiája van! Nem lehet betelni vele!
Én is megpróbálok egy kicsit többet írni az oldalaimra, mert te vagy nekem a példa... próbálok a lábad nyomába érni:D

erzsocica 2010. augusztus 10. 13:34  

Nagyon szép lett, nagyon feldobja keresztben azt a piros csík!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP