Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Sketches Challenge - Kitty Designs

>> 2010. augusztus 14., szombat

Icka hívta fel a figyelmemet Kitty kihívására, ahol 10, illetve 15$-t lehet nyerni a boltjába. A készletei távol állnak tőlem, viszont a sablonjait nagyon szeretem - (pedig nem vagyok nagy sablon-használó, de nagyon inspirálóak, sokat nézegettem őket, amikor a fotókönyvemet csináltam, egyszer szeretnék valami ilyesmit is készíteni majd... :D). Szóval belevágtam. Hát, a sablont kicsit átvariáltam, de ezen már meg sem lepődtem... :D Remélem, azért belefér a kihívásba...


Whimsical Sketches Freebie, Wonder of the Moon by Kitty Designs
Tweet, tweet - Oscraps Collaboration

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Margó 2010. augusztus 15. 2:14  

Nagyon finom, szép oldal!

Rita006 2010. augusztus 15. 6:47  

Ügyesen variáltad a sablont, nagyon jó lett!

Janka 2010. augusztus 15. 9:52  

Eszter, fantasztikus lett! nagyon jó a fújkálás rajta!!! gratula!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP