Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

52 INSPIRATIONS 2010 - Week 32 by Sue Cummings

>> 2010. augusztus 11., szerda

Imádom az 52 Inspirációt, úgyhogy gyorsan le is töltöttem a legújabbat, és ezt az oldalt készítettem belőle álmodozó Julcsikámról...


A készlet pedig:
available here @Oscraps

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Judit 2010. augusztus 12. 6:16  

Oldalaidat nézve sokszor kedvet kapok ehhez a stílushoz, de nem tudok ilyet. Másban vagyok jó. De nagyon szeretem oldalaidat, Ő is gyönyörű lett.

szrjudit 2010. augusztus 12. 10:17  

Igen, újabb remekmű, amennyire egyszerű, annyira tiszta, szép és kifejező.

kreatívhit 2010. augusztus 12. 17:55  

Kétségtelen inspiráló és jó ez a stílusod.

Margó 2010. augusztus 15. 2:22  

Amíg "bírom", mindig is kommentelni fogom az oldalaidat, bár már előre tudhatod, hogy mit írok! Minden oldal csoda számomra - a maga történetével -, amit készítesz!
(Én még ott tartok, hogy egyenlőre az freebi-k letöltése is gondot jelent egy-egy oldalon. De ígérte a fiam, hogy segíteni fog, hogy belerázódjak:-))
Kikapcsolódás, feltöltődés, esztétikai élmény nézegetni az oldalaidat! Köszönöm.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP