Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

ARTISTIC PAPERS by Red Ivy Design

>> 2010. augusztus 11., szerda

Alice egy csodás új papírcsomagot készített. Szeretem az ilyen művészi papírokat, imádtam vele alkotni, ha lesz időm, készül is még oldal velük... :)

available @2LP and @SDD

Az oldalam pedig rólunk, csajokról készült egy kedvenc Ancsel Éva idézettel:
"Az ember olyan lény, akinek a vágyai szerények és szerénytelenek. Ha valakit szeret, akkor attól a tudattól is boldog, hogy az a világon van. De szrénytelen, mert folyton látni kívánja, és soha nem telik be vele." 
Artistic Papers
Blue Eyes
Inspire
Grungy Love
all by Red Ivy Design

8 megjegyzés:

Rita(006) 2010. augusztus 11. 10:12  

Nagyon szívhez szóló lett ez az oldal is. Tetszik, hogy nem rózsaszín-habos-babos mégis igazi csajos!

Noncsi 2010. augusztus 11. 13:56  

Csodaszép oldalt készítettél és a fotó fantasztikusan jó kettőtökről.
Ezek a típusú művészi háttérpapírok nekem is nagyon bejönnek. :)

Tinci 2010. augusztus 11. 16:04  

Csodálatos oldalt készítettél!

Rucola Designs 2010. augusztus 11. 16:49  

Hű, de bírom én is az ilyent! :) Szuper a fotó is, és az odatűzött levélke kedvenc! :)

kreatívhit 2010. augusztus 11. 17:24  

Nagyon szép kép jó összhanggal s természetesen az árnyékok egyenesen nekem szolnak:)

csuti 2010. augusztus 11. 20:53  

Tényleg szuper ez a papír, és milyen jó a fotó is! Nagyon szép oldal lett!

szrjudit 2010. augusztus 12. 10:19  

Fantasztikus oldal, jó látni ahogy nő Julcsika, már nem baba, igazi csaj a vörös hajával! Gyönyörű oldal szép és kiegyensúlyozott anyukával!

Margó 2010. augusztus 15. 2:24  

Tényleg jó, hogy ilyen "csajos" oldalt is sikerült készítened, gyönyörű fotó, oldal és ráadás egy szép idézet - amiket szintén imádok!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP