Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

HANDS ACROSS THE GULF - Charity Collaboration

>> 2010. augusztus 15., vasárnap

A Mexikói-öbölben történt olajkatasztrófa az egyike az évtized legnagyobb környezeti katasztrófáinak. 45 dizájner fogott össze, és készített egy fantasztikus készletet:


Az értékesítéséből származó bevételt teljes egészében a National Wildlife Federation és United Way's Gulf Recovery Fund kapja.

A készlet tartalmaz több mint 100 papírt, 200 elemet, 20 sablont, 4 PS Action-t és 2 teljes alpha-t, és mindezt mindössze 10$-ért. Mutatom is őket:

available here @A5D

Engem egyből megfogott egy wa: "If you want to know how much I love you, count the waves." Én Petivel láttam először a tengert, és nekem a tenger a szerelmet jelenti. Ettől aztán nem is tudtam elvonatkoztatni. Az első oldalamhoz az egyik eskvüői fotónkat használtam fel, lassan csak összejön már egy albumravaló ezekből az oldalaimból... :D Ilyen lett:



És készítettem egy másik oldalt is, ami azért kicsit többet mutat a készletből. (És Judit, büszke lehetsz rám, mert a háttérpapírba három másikat mostam bele, hogy megkapjam azt, amit szeretnék... :D) A mondandó ugyanaz, de most egy thasos-i fotóval... :)


Dia, köszönöm, hogy alkothattam a készlettel! :)

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. augusztus 15. 12:35  

Ó, meseszép mindkét oldalad!

Tinci 2010. augusztus 15. 18:24  

Gyönyörű oldalak, nekem az első a szívem csücske!

kreatívhit 2010. augusztus 15. 18:58  

Annyira remek munkák kerülnek ki a kezedből. Nagyon jó képek.

icka 2010. augusztus 15. 19:38  

nemcsak Julcsi boszi, Te is az vagy, mert ez.................varázslat!!!!!!!

Krisz 2010. augusztus 15. 21:50  

Csodás mindkét oldal! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP