Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Játék és kihívások

>> 2010. augusztus 19., csütörtök

Hirtelenjében két oldalt is hoztam. :) (És a nap folyamán valamikor még jövök egy harmadikkal is... :D)
Az első oldalamat Jankának készítettem Didó Kép egymásnak játékán. Az előző fordulót is nagyon élveztem, és ezt is, szóval remélem, lesz folytatás...
Janka két fotót küldött nekem édes kis Zalánjáról, és amikor megláttam, egyből tudtam, hogy mit is szeretnék vele kezdeni (és a hihetetlen az egészben az, hogy tényleg azt kezdtem vele... :D). Úgyhogy kértem, hogy ha tud, küldjön még nekem pár fotót ebből a sorozatból. Fantasztikusak! És ilyen lett az oldalam, Janka, remélem, tetszik!!!! :)

:: credits ::

És ezt az oldalamat beneveztem az Oscraps augusztusi Creative Techniques kihívására is. :) És ha valakinek tetszik az elrendezés, akkor le is töltheti, megcsináltam sablonnak, mert a gyerkőcökről is akarok majd ilyen oldalt készíteni... :)



És szintén Oscraps-es kihívásra készült ez az oldalam is, Norka barátnőm legnagyobb lányáról. A Color Challenge-en most a fehér szín volt a feladat. Szeretem az ilyen oldalakat, bár ritkán merek belefogni, úgyhogy kapóra jött, hogy megint készíthetek egyet... :)


:: credits ::

13 megjegyzés:

altalena 2010. augusztus 19. 7:45  

Wow... micsoda két oldal! Jankának készült oldal valami fantasztikus! Imádom! A fehér pedig örök kedvenc, ez is egy csodaszép oldal lett!:D

Tinci 2010. augusztus 19. 8:20  

Csodálatos oldalakat készítettél!

Janka 2010. augusztus 19. 9:32  

Eszter, itt is nagyon köszönöm! Imádom az oldalt! Én amúgy is nehezen készítek sokfotós oldalakat, szóval külön öröm volt számomra, hogy ilyen sok fotót használtál fel.

És a fehér-kék oldalad is csúcs lett!!! nagyon tetszik a keretes megoldás ;)

kreatívhit 2010. augusztus 19. 9:34  

Köszönöm a sablont!Remélem eljutok végre hogy készítsek is egy oldalt.
A fehér kreációd nekem újdonság,jól sikerült.

Ányi 2010. augusztus 19. 10:13  

Eszti, zsnei vagy!!! :)

Rucola Designs 2010. augusztus 19. 10:48  

Szerintem is! :) Csúcs fotók, csúcs oldalak!

icka 2010. augusztus 19. 11:01  

na jó ez nem igazság!! én is küldök képet és nekem is tessék oldalt csinálni!!! :)))))))))
csodás, varázslatos mindkettő!!!
és köszi a sablont, biztos, hogy fogom használni, mert király!!!

krisssz 2010. augusztus 19. 11:35  

Mindkettő gyönyörűűűűűűűű! A sablon is nagyon tetszik, szóval viszem:)) Köszi:)

Jitka, Most 2010. augusztus 20. 7:38  

Thank you for your beautiful template!

Ella 2010. augusztus 20. 18:56  

your page is extra, with the succession of the pictures.
Thanks for the new template !!
I've already used some other of your templates and I will show you when I will publish them ;)

Rita(006) 2010. augusztus 21. 20:51  

Megint szuper oldalakat készítettél (mint mindig)! A sablon pedig fantaszztikus. Fel is használtam gyorsan, KÖSZÖNÖM!

Béa 2010. augusztus 23. 19:04  

Merci, j'adore il est génial !!!!

Margó 2011. április 13. 16:01  

Csodásak!! Köszönöm, vittem!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP