Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Let's be silly

>> 2010. augusztus 16., hétfő

Nagy szerencsém volt tegnap a DST-n. Már nagyon rég nem jártam a "The Happy Place" fórumban, és bekukkantottam. Megláttam Elisa (EHStudios) új készletét, ami nagyon megtetszett. Gyorsan írtam is egy kommentet, és 30 perc múlva már jött is a privi, hogy én nyertem meg. Szóval az utolsó pillanatban sikerült kommentelnem... :D
Gyorsan készítettem is belőle egy oldalt, hogy nehogy úgy járjon, mit sok más készletem, ami "elfekvőbe" került. Az oldal Beniről, Beninek készült. A komment túl személyesre sikeredett, így kicseréltem Lorem Ipsum-ra...
Megmutatom azért a nyereményt is:

available here @Mscraps

És az oldalam:

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

kreatívhit 2010. augusztus 16. 8:41  

Gratula a nyereményhez.
Szép hetet!

Rucola Designs 2010. augusztus 16. 9:29  

Igen, így kell ezt csinálni! :D Gratula, szuper a fotó, az oldal! :)

Rita(006) 2010. augusztus 16. 10:15  

Nagyon jó lett ez az oldal is. Azzal az egy kék virággal, csúcs! Benire, aztán majd az Ő gyerekére (bár tudom ez még nehezen vizualizálható) biztos hatással lesz!

Tinci 2010. augusztus 16. 13:03  

Gyönyörű minimál! Mestere vagy!

erzsocica 2010. augusztus 19. 0:14  

Gratula a nyereményhez! Csúcs lett az oldalad!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP