Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Little Bits & Pieces No. 6 by Sue Cummings és kihívás

>> 2010. augusztus 5., csütörtök

Nemrég jelent meg Sue új készlete (bár már nemsokára jön a következő is, ami szintén fantasztikus lesz!), és nem tudtam kihagyni... :)

available here @Oscraps
(és, ha 5$ értékben vásárolsz a boltjában, akkor ingyen a tiéd lehet...)

És egy fantasztikus kihívás is kapcsolódik hozzá: a fődíj egy 25$-os kupon a boltjába, és szeptember és december között minden új terméke ingyen. Szerintem elég kecsegtető! A kihívásról részletesen itt olvashatsz: AUGUST CHALLENGE: Summer is pure magic...

A lényeget azért leírom:
Az alábbi ingyenes wordart-csomaggal kell oldalt készíteni, amin minimum 50%-ban az ő termékeit használod. Az oldaladat feltöltöd galériákba, a blogodra, és az Oscraps-on megjegyzést hagysz a fenti fórumon, az összes linkkel (minél több link, annál nagyobb esély a nyerésre...) Határidő: augusztus 31.
És az ingyenes WA (a kihívás linkjéről letölthető):


Én most egy nagyon "white space" oldalt készítettem. Nekem nagyon tetszenek az ilyen oldalak, de eddig nem igazán mertem belevágni, hogy ilyet csináljak... De itt volt az ideje ezt is kipróbálnom. Na, amilyen kevés dolog van rajta, olyan sokáig készítettem... :D Ilyen lett:

Little Bits & Pieces No. 6
Little Bits & Pieces No. 5
all by Designs by Sue Cummings

7 megjegyzés:

Kata 2010. augusztus 5. 15:29  

Gyönyörű! Nagyon szeretem a fehér oldalakat (is) :)

Lululu 2010. augusztus 5. 15:41  

Szerintem nagyon jól áll neked ez a stílus is. Én is szeretem a fehér oldalakat, de egyenlőre csak nézegetni.

altalena 2010. augusztus 5. 21:50  

Eszti... ez csodaszép oldal lett! Még ilyen sok fehéret kérek, mert nagyon bejön nekem is ez a stílus!:D

Krisz 2010. augusztus 6. 0:43  

Eszti ez is gyönyörű lett! :)

kreatívhit 2010. augusztus 6. 7:38  

Nagyon kellemes letisztult kép.Jó hogy belevágtál az elkészítésébe.

erzsocica 2010. augusztus 6. 8:21  

Még sok ilyet, mert nagyon szép lett!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP