Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Template #09 és Wordart #08

>> 2010. augusztus 4., szerda

Élek és virulok ám (végre a gyerekek sem betegek!!!), csak készlet-megjelenésekre várok. De addig is hoztam valamit: egy wordartot és egy sablont.

A WA az egyik oldalamhoz készült, de végül nem használtam fel, mert egy másik betűtípus jobban illett az oldalhoz (köszi, Szabi, a segítséged!!!!). Viszont szerintem jól sikerült, úgyhogy nem akartam kidobni a virtuális kukába. Inkább felteszem ide, hátha valaki tudja használni. (Az alapötlet nem saját, valahol, valamikor láttam ilyen jellegű megoldást, de sajnos nem tudom, hogy hol. :( )



És akkor már megcsináltam azt az oldalt is sablonként, amihez eredetileg készült volna ez a wa. Remélem, valaki tudja majd hasznosítani. :)



8 megjegyzés:

kreatívhit 2010. augusztus 4. 13:58  

Szerintem sem kell lekukázni.
Lehúzom és ha használtam valahol akkor szólok.Köszöntem :)

Kriszta 2010. augusztus 4. 13:59  

Imádom mind a kettőt úgy hogy vittem. Köszi.

doti40 2010. augusztus 4. 14:05  

Thank You for wonderful WA and template!! I'm Your fan ;-)
Hugs, Dorota

Névtelen,  2010. augusztus 4. 14:19  

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [04 Aug 12:00pm GMT]. Thanks, Maria

CBH 2010. augusztus 4. 17:48  

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 7 post on Aug. 04, 2010. Thanks again.

Margó 2010. augusztus 4. 21:40  

Köszönöm,letöltöttem.

Ruebchensmum 2010. augusztus 4. 22:03  

Wow, I love it, thank you so much Eszter!
Hugs
Corinna

Jitka, Most 2010. augusztus 5. 8:47  

Thank you for your beautiful freebies!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP