Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Nem nyertem...

>> 2010. augusztus 4., szerda

Most láttam Vinnie blogján, hogy megvan az eredmény. Sajnos nem kerültem be. :(
Hogy szomorú vagyok-e? Igen, kicsit. Bár számítottam rá. De akkor is, jó volt eljátszani a gondolattal... :D
De azért nem keseredtem el nagyon: szép oldalakat csináltam, és ezek megmaradnak örök emléknek. És nem adom fel, jövőre majd újra próbálkozom, hátha több szerencsém lesz... :D Nagyon erős mezőny volt, úgyhogy nem volt szégyen nem bejutni az első négybe... :)

---
UPDATE: Úgy látszik, nem voltam teljesen egyértelmű... :D Szóval négy embert választott Vinnie CT-je, szavazással. És ebbe nem kerültem bele.
Köszi a kedves hozzászólásokat! De ne aggódjatok, nem kell vigasztalni, mert tényleg nem keseredtem ám el. :D Igaza van Ickának, mi lenne akkor a további cél... :D

11 megjegyzés:

Ágicza 2010. augusztus 4. 14:23  

Ehh... első négybe... Eszti ez nagyon nagy dolog, és fel a fejjel!!!:) Jövőre már tutti ott leszel a TOPon:))

Kata 2010. augusztus 4. 14:29  

Ó, de kár! Pedig igazán megérdemelted volna. Néztem én is, valóban nagyon erős lehetett a mezőny. És igazad van, az oldalaid gyönyörűek, ez a lényeg!

kreatívhit 2010. augusztus 4. 15:02  

Nagyon szeretem ezt a hozzáállást a dolgokhoz.Jövőre még tapasztaltabb s technikailag még kiforrottabb leszel.

Kriszta 2010. augusztus 4. 16:41  

Jaj, Eszti nagyon sajnálom. És bűszke vagyok rád, hogy így állsz a dolgokhoz. Fel a fejjel!

Bíró Ágnes 2010. augusztus 4. 16:59  

Ó de kár. :( Pedig szorítottam és igazán megálltad volna a helyed Vinnie-nél is szerintem. De tényleg jól állsz a dolgokhoz még ha kicsit szomorú is vagy. Tudod mindenből lehet előnyt kovácsolni... jövő ilyenkor még jobb leszel! Bár szerintem most is kalapemelős amit csinálsz!!!

icka 2010. augusztus 4. 18:40  

jaj Eszti, de sajnálom!!!
egyébként meg az már túlzás lett volna, ha egy héten bekerülsz mind a két kedvenc dizájneredhez! :)))))
na csak vicc volt ám!(akkor mire hajtanál ezután?)
ne szomorkodj sokáig! az oldalak pedig tényleg hihetetlenül klasszak!!!
és körülnéztem Sue Cummingsnál, húúúú Ti nagyon passzoltok!
már látom mennyire szuper oldalak lesznek abból!!!! alig várom!

Janka 2010. augusztus 4. 19:36  

sajnálom, de én is azt mondom, hogy ne keseredj el! valóban erős mezőny volt, és sokszor nem is az általad legjobbnak ítéltek kerülnek be, mert a dizájnernek más tetszik :) talán jövőre ;)

a másik tagsághoz meg nagy gratula!!!!

altalena 2010. augusztus 4. 19:50  

Drukkoltam nagyon, de az is nagyon szép, hogy az első négybe bekerültél! Csodás oldalakkal indultál a játékba. Kár, hogy csak egyet választott( úgy emlékszem ezt mondtad) Nem lehet mindenben szerencsénk, majd lesz más fontos dolog, ami sikerülni fog, figyeld meg!:D

Rucola Designs 2010. augusztus 4. 20:28  

Semmi baj, a szép készletek megmaradnak, az oldalak meg pláne! Legközelebb sikerülni fog. :) Azért tudom, hogy ilyenkor marad egy kis rossz szájíz. De a választás biztos, hogy nem a minőséget becsüli alá, hanem - ahogy Janka is mondja - más szempontok is lehetnek egy dizájnernél.

Margó 2010. augusztus 4. 21:35  

Semmi nem tud engem megváltoztatni abban, hogy ne tartsam tökéletesnek az oldalaidat! Az is igaz, hogy én nem vagyok dizájner, de nincs is ilyen ambicióm:-))

Krisz 2010. augusztus 4. 22:55  

Én is csak csatlakozni tudok az előttem szólokhoz! fel a fejjel,majd jövőre! Legalább megvan a jövő évi programod is! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP