Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

LET'S CELEBRATE by Red Ivy Design

>> 2010. július 21., szerda

Na, csak összeszedtem magam, és készítettem egy oldalt Alice csodás új készletével:

available @2LP and @SDD

Az oldalam nem kifejezetten születésnapi, de azért az ünneplésről szól... :) Persze Julcsi-boszi díszeleg rajta, ehhez a készlethez csak őt tudtam elképzelni... :D


fotó: 1point4 Stúdió (2009.)

[GSO - DSC]
[GSO - SDD]
[GSO - DST]

5 megjegyzés:

Ágicza 2010. július 22. 6:11  

Wowwwww Eszti ez valami... fenomenális!!! Nem csodálom, hogy mindenhol GSO-s lett ;))

LaceE 2010. július 22. 9:09  

NAgyon szép oldal lett. Gratula a halom GSO-hoz :)

kreatívhit 2010. július 22. 16:55  

Rendkívül letisztult szép munka.

Krisz 2010. július 23. 0:43  

Gyönyörű! Gratulálok a sok GSO-hoz! :)

Margó 2010. július 24. 1:45  

Imádom a szemeket és csodálatosan szép az oldalad!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP