Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Újdonságok - Rainbow és Jo Hanna

>> 2010. július 19., hétfő

Két "új" készletet hoztam, amik ugyan már megjelentek pénteken, de még csak most jutottam odáig, hogy írjak róluk.

LAZY AFTERNOON  by Rainbow Design

available here @SI and @SIS

Az oldalam Benikém egy réges-régi fotójából készült:



A komment: Benikém a fotón még nincs 4 hetes. Épp Peti vállán alszik, hosszú sírás után. Ezek voltak az első jelek... De mindenki csak azt hitte, sírós baba, aki sokat bukik. Aztán pár nap múlva már úgy láttam, hogy semmi nem marad meg benne. És bár a sebészorvos elküldött egy öltöztetéssel együtt alig két percig tartó vizsgálat után „biztos rosszul étkezik anyuka” vállrándítással, a belgyógyászaton mégis benntartottak. És kiderült, hogy műteni kell. Egy hosszú hét következett a kórházban, és szerencsére teljesen rendbe is jött azután. Bukni még sokszor bukott, de megszűntek az állandó sírások. Ennek ellenére továbbra is sokszor aludt apa vállán, de már sokkal vidámabban...

És ha ellátogattok Kata blogjára, akkor letölthetitek ezt a gyorslapot (a linkek csak két hétig élnek!):

download here @Kata's blog

THE BENJAMIN PARTY by Studio of Jo Hanna


available here @PDW

Be kell valljam, nem igazán sikerült ráhangolódnom a készletre, és ez az oldalaimon is meglátszik. Nem vagyok elégedett velük, de nekem ennyit sikerült kihoznom a készletből sajnos... :( (Az az egy dolog vigasztal, hogy amikor megmutattam Beninek a róla készült oldalt, azt mondta: "anya, ez nagyon szép kép!" - pedig neki áltlában nem szoktak tetszeni az oldalaim... :D)




(a fotóból kivágás ötletét ez az oldal adta, amit Szabinál láttam)

És egy másik hír: Jo Hannának is van hírlevele, itt lehet rá feliratkozni.

1 megjegyzés:

altalena 2010. július 19. 8:29  

Pedig milyen klassz lett mindkét oldal!Talán a piros szin egy picit szokatlan tőled a Julcsis oldalon, de nekem nagyon tetszi! Benis oldalért viszont oda vagyok! De jó látni, ahogy mennek az évek, hogy változik:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP