Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

BE INSPIRED - YESTERDAY by Val C. Designs

>> 2010. július 16., péntek

Val egyszerűen szárnyal! Egy újabb fantasztikus készletet készített. Szóval "nyári szabadságom" ide vagy oda, megint nem tudtam ellenállni, és már készítettem is az oldalakat vele... :D De először mutatom a készletet. Nagy kedvencem ez tőle:

available here @DSC

És az oldalaim:

Benikémet mostanában nagyon nehéz fotózni, mert állandóan tiltakozik ellene: hol az arcát takarja el, hol képeket vág, hol csak elfordul a kamera elől. A Vasúttörténeti Parkot viszont imádja, így történhetett az, hogy sikerült végre egy jó fotót csinálnom róla... :D


A múltkor otthon nézegettem a fotókat, és találtam egy 1960-ban készültet anyukám keresztanyjáról. Nem nagyon vannak régi képeink, nagyon meg is örültem neki, és ez a készlet tökéletes volt ahhoz, hogy oldalba foglaljam. A kommentet a fotó hátuljáról másoltam.



(A készlet ugyan még nincs a boltokban, de mivel ma elutazunk a hétvégére, már felteszem a blogba.)

2 megjegyzés:

Margó 2010. július 16. 13:13  

Imádom a fotómanipulációidat - mindet -! Benike képe is olyan, mintha egy régi újságból vágtuk volna ki, és ez számomra valahogy az egészet izgalmassá teszi:-))
Az esküvői kép múltat idéző, és teljes egészében az oldal különleges hangulatot áraszt, a megható pillanatban látható az akkori divat is:-))

Rucola Designs 2010. július 16. 13:17  

Szuper ez a grunge és vintage cucc! Az enyémek is imádták a Vasútparkot! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP