Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

KIDS GO OUT by Val C. Designs

>> 2010. július 11., vasárnap

Val új készlete 19 gyönyörű papírt és 40 elemet tartalmaz. Ugyan még mindig "szabadságon" vagyok nála, de nem tudtam ennek a készletnek ellenállni:

available here @DSC

Ahogy keresgéltem a fotókat, találtam egy tavaly tavaszit Beniről, aminek nagyon tetszett a beállítása. Viszont elég sötétre sikeredett. Aztán olvastam a CEWE-n a heti kihívást - találj ki te kihívást -, és összekötöttem a kettőt. :) Szóval az én kihívásom ez lett: készíts oldalt nem túl jól sikerült fotóból. Mutatom, milyen volt az eredeti fotó:


És itt a belőle készült oldal:


3 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. július 11. 14:23  

Hát ez tényleg kihívás volt! :) Édes oldal! :)

Secima 2010. július 11. 14:28  

Hú, ez nem semmi feladat volt. Nagyon klasszul megoldottad. :) Szuper lett az oldal. :)

Kriszta 2010. július 11. 15:44  

Eszter te egy varázsló vagy. Imádom ezt az oldalt és Val készletét is. Nem csodálkozom, hogy nem tudtad kihagyni.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP