Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

July 2010 - Creative Techniques Challenge

>> 2010. július 11., vasárnap

MASKS/BLENDING
Imádom a maszkokat és a blendingelést, használom is őket gyakran. Így nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy az Oscraps-on ez a júliusi kihívás: egészen pontosan két vagy több fotót kell összemosni. Megint a thassos-i képeket vettem elő, remélem, még nem vagyok nagyon unalmas velük... :)


52 Inspirations 2009 - Week No. 40
52 Inspirations 2009 - Week No. 46
From My Notebook - Simply Summer
all by Sue Cummings
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Krisz 2010. július 11. 12:57  

Eszti ez gyönyörű! Szeretem a nagy fotós képeidet, na meg a többit is! :)

Lululu 2010. július 11. 13:56  

Ezt a kihívást neked találták ki! :) Szuper lett. Nagyon jó a nagy fotó is, és a kis bélyegképek is.

Kriszta 2010. július 11. 15:46  

Hú ez nagyon jó lett. Egyszer én is kipróbálom.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP