Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Hello Summer - Quickpage by Sue Cummings

>> 2010. július 13., kedd

Sue Cummings az egyik kedvenc tervezőm, benne van nálam az első háromban! :) És most egy kihívást indított, amivel 100$-t lehet nyerni a boltjában. Rendszeres vásárlója vagyok, így nagyon-nagyon örülnék neki, ha sikerülne. Persze az esély kicsi, szerintem sok jelentkező lesz, de hát csúnya lenne, ha meg sem próbálnám.

Az egyik kihívása egy ingyenesen letölthető gyorslap, ezzel kezdtem én is most a sort, mert kevés időm van, Julcsika mindjárt kel... :D De majd jövök még oldallal.
Nagy nehézségekbe ütközött ám, hogy ezzel is elkészüljek: először az Oscraps szervere állt le (lehet, hogy még mindig nem megy...), majd amikor Sue elérhetővé tette más fórumon a QP-t, és sikerült is letöltenem, és végre hozzá is jutottam, nálunk ment el az áram. Persze, hogy annyira el voltam foglalva azzal, hogy mit hogyan csináljak, hogy nem mentettem... Egy fél óra áramszünet, és szerencsére tünemény-Juci még aludt, így újra kezdhettem... :D És most már két percenként mentettem is.

Az oldal Juditnak és Timinek készült, édes kis gyerkőceikről! :) Lányok, nagyon hiányoztok! Remélem, örültök az oldalnak! :)


Hello Summer Quickpage
52 Inspirations 2009 - Week No. 46
52 Inspirations 2010 - Week No. 12
all by Sue Cummings

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

szrjudit 2010. július 13. 14:48  

Jaj de édes oldal, köszönöm, nekem is hiányoztok ám, mostanában ritka, hogy beszéljünk, ez a Margitszigeti kirándulás is olyan rég volt már...

Rucola Designs 2010. július 13. 15:30  

Ez a hőség mindenhol kiveri a biztosítékot (az USÁ-ban is), de úgy látszik a szerverhekkereket nem zavarja a ténykedésben. :(

Ágicza 2010. július 13. 16:37  

csuda klassz oldalt készítettél megint:) az áramkimaradás most nálunk is esélyessé válik, akkorákat dörög meg villámlik... :( de legalább egy kicsit hűl a levegő:)

T 2010. július 15. 18:41  

Eszti, Judit számból vette ki a szót. Ismétlés lányok???? Amint jobban leszek, mehetünk...
ja és csodás oldal én is köszönöm!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP