Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

BLACK GROUNDS by Val C. Designs and CT-call

>> 2010. augusztus 31., kedd

Val új készlete, telis-teli sötét hátterekkel, már a boltokban! Én nagyon szerettem vele alkotni, de először is mutatom a készletet:



Az oldalam a gyerkőcökről:


[GSO - DSC]


És, ha van kedved Val készleteivel alkotni, akkor próbálj szerencsét a CT-call-ján. Nagyon aktív tervező, gyönyörű készletekkel, és jó hangulatú CT-vel. Én nagyon szeretek nála lenni, szóval mindenkinek jó szívvel tudom ajánlani:


Janka, neked pedig gratula a nyereményedhez, kíváncsian várom, hogy mit alkotsz majd belőle! :) :) :)

És érdemes lesz ma még visszakukkantani, mert hozok még gyönyörű készleteket! :D

5 megjegyzés:

Judit 2010. augusztus 31. 7:02  

Fantasztikus a készlet, gyönyörű az oldalad. Őszintén ha tudnék ilyen stílusban alkotni, lehet megpróbálnám a ct-t. Nagyon tetszenek az oldalaid Eszter, zseniális vagy.

kreatívhit 2010. augusztus 31. 8:12  

Hát nem egy szokványos készlet.
Szokatlan ez a sötét háttér,de jó lett az oldal.Egészen különleges hangulata van.

Rita(006) 2010. augusztus 31. 10:21  

Ó, hogy milyen szuper oldalt csináltál! Mennyire ötletes ez a mosott háttér, kiemelés, ide egy kis Dísz, oda egy-két elem! Nagyon bejön!
Nagyon szeretem Val készleteit, ha majd "nagyobb" leszek, biztos megpróbálok én is CT tag lenni. De most még csak "növögetek", és tanulok pl. a Te oldalaidból!

Rucola Designs 2010. augusztus 31. 10:21  

Hű, ez a sötét készlet, nálam dobogós! Varázslatos oldalt készítettél megint. :)

szrjudit 2010. augusztus 31. 22:13  

Eszméletlen jó, a sötét háttér nem könnyű, de te nagyszerűen hozod!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP