Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Újdonságok - Mörjike, Didó és Rainbow

>> 2010. szeptember 3., péntek

DREAMING OF - WOODS AND FIELDS ADD-ON by Mörjike

Ági tegnap osztotta meg velünk a csodás új készletéhez készített Add-on-ját, amit ma ingyen elvihettek! Ráadásul ezzel együtt ma a Woods and Fields készlete is 35%-kal olcsóbban elvihető, szóval most érdemes rá beruházni... :D 



FREE only today here @LDD

A pillangóba egyből beleszerettem, így történt, hogy nem bírtam megállni, hogy ne készítsek vele hirtelen egy oldalt... :) Ági, a karikák a szemem alatt téged is idéznek ma... :D De annyira élveztem csinálni az oldalt, hogy nem bírtam abbahagyni. Ilyen lett:


Dreaming of - Woods and Fields
Dreaming of - Woods and Fields add-on
Tik-tak
Basics Stitches 
ANNA ASPNES: 
ScriptTease Happiness
Art Play Palette No. 2 
Art Play Palette - Find My Way

MY LADYBIRD by Dido Designs

Didó készlete tegnap jelent meg, de aztán elfelejtettem bejegyzést írni róla... :( Pedig nagyon aranyos, nézzétek csak:

available here @A5D

És az oldalam, amivel bevallom, nem igazán vagyok elégedett. :( De ez most így sikerült, és azért vállalható szerintem... :)


VINE by Rainbow Design

Kata gyönyörű új készlete is ma került a boltokba, imádtam a színeit! :) És ha megtetszett, akkor most érdemes megvásárolni, mert egy hétig féláron, 1-1$-ért vásárolhatók meg a csomagok.


available here @Elemental Scraps

És az oldalam, Julcsi-bosziról. Eredetileg egyáltalán nem ilyet akartam, de ahogy piszkálgattama  fotót, és belemostam a háttérbe, olyan szép volt a virág az állánál - ami amúgy a hintaágy huzatának a mintája -, hogy az vitte tovább az oldalt... :)



A készlethez kihívás is kapcsolódik, úgyhogy érdemes benézni Kata blogjára a részletekért. Vár még ott rátok egy freebie gyorslap is, és nézzétek meg, milyen szép oldalakat készítettek a többiek! :)

6 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. szeptember 3. 14:55  

Eszti, megint elvarázsoltál a lepkés és a Boszis finomságaiddal!

Lululu 2010. szeptember 3. 15:27  

Nálam a lepkés maga a tökéletesség. Szerelem első látásra, a 3. kép pedig másodikra. :) A második oldal meg csak szimplán tetszik. :)

krisssz 2010. szeptember 3. 15:34  

Mindegyik gyönyörű, de a lepkésbe belezúgtam.

Janka 2010. szeptember 3. 15:42  

fenomenális!!! a lepkés nálam is szívem csücske :)

Bíró Ágnes 2010. szeptember 3. 21:14  

Bocsánat a karikákért. :)De talán megérte. Ilyen gyönyörűséget?!!! :)
Amúgy mindhárom oldalad tetszik, örülök, hogy ennyire bejött ez a lepke. :)

kreatívhit 2010. szeptember 3. 22:31  

Ismételten szép oldalak..

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP