Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

ART OF NATURE by Rainbow Design

>> 2010. szeptember 17., péntek

Imádom az Art Journaling-ot, így nagyon megörültem, amikor megláttam Kata új készletét, mert annyi lehetőség van benne! Nézzétek csak:

available here and here @Elemental Scraps

És nagyon szeretem a kihívásokat is... :D Ezen a héten a Cewe-n Mr.Random erzsocica kihívását kedvelte, így a saját gyerekkorunkról kellett oldalt készíteni. Hát, ez nálam elég kényes téma, de végül mégis sikerült találnom egy fotót, és Kata készlete az ihletet is megadta hozzá... :D


Art Of Nature by Rainbow Design
free PS custom shape



4 megjegyzés:

Pertine 2010. szeptember 17. 7:08  

Olyan jól össze tudod rakni az oldal elrendezéseket, mindig csak irígykedek.. Mintha anno a kezed alá fotóztak volna..
Persze az az oldalad is fantasztikus!

altalena 2010. szeptember 17. 7:47  

Fantasztikus oldal, és hogy te vagy a képen? Jajj nem is gondoltam:D:D Nagyon aranyos lett:)

Rita006 2010. szeptember 17. 8:45  

A Cewén már megcsodáltam! Akkor is rajongtam érte, a lepkéért, a sziluttért, a háttér és az idézet kiválasztásáért! A tüneményes fotóról nem is beszélve!

Secima 2010. szeptember 21. 21:01  

Nagyon aranyos kislány voltál és jó ez a pillanatkép rólad. Az oldaladat már nem is dicsérem, mert egyértelmű. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP