Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Újdonságok - Timo, Jo Hanna

>> 2010. szeptember 14., kedd

LAZY DAY by Timo Designs

Timi készlete már tegnap megjelent, de már nem volt erőm blogolni róla, úgyhogy most pótolom gyorsan. (Bocs, Timi!!!!! :D)

available here @Scrapinsider

És az oldalam: hát, ez nem a legelőnyösebb fotó rólunk, de mégis annyira szeretem, hogy oldalba kellett foglalnom... :D



PICTURE PERFECT VOL. 2 - The Tucson Masks by Jo Hanna



És két másik készlet, amik szintén ma kerültek a boltjába:

available here @2peas

A maszkból egy AAM (all about me) oldalt készítettem, mert hosszú idő óta most jött meg az ihlet egy ilyen jellegű oldalhoz:

Picture Perfect Vol. 2 - The Tucson Masks
Spring Fling
Love A Lot
all by Jo Hanna @2peas

A Spring Fling már régebbi készlete, így azzal korábban már készítettem oldalakat, mutatom azokat is:


Spring Fling by Jo Hanna

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. szeptember 15. 0:24  

Eszti, ez az AAM valami csúcs! Imádom! :)

Rita006 2010. szeptember 15. 8:21  

Óh! Nekem is az AAM a kedvencem! A színe, a kék szem kiemelése, még a csipke is (pedig nagyon óckodok ellene, de itt csúúúúúcs)!

kreatívhit 2010. szeptember 15. 12:14  

Gombszem palinta :)és a háttér nagyon remek választás. Az AAM tényleg pompás,nagyon eltaláltad.

Secima 2010. szeptember 15. 21:35  

Az AAM egyszerűen zseniális. A palintás meg szerintem pont a fotó miatt annyira jó, olyan emberi.

Krisz 2010. szeptember 15. 22:08  

Mindkét oldal tetszik, de az AAM ötletei lenyűgöznek. Ahogy a szöveget lehelyezted az valami fenomenélis! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP