Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Didó: Kép egymásnak V.

>> 2010. szeptember 18., szombat

Sziszi hathatós közbenjárására sikerült "bepofátlankodnom" a kép egymásnak ötödik fordulójába (merthogy bambaságom következtében majdnem lemaradtam... :D). Köszönöm, Sziszi!!!!!!! Így abban a szerencsében volt részem, hogy Didó készített nekem oldalt, ráadásul milyen csodásat, nézzétek csak:

RAK for me by Didó



Rám pedig Ági (Mörjike) csapott le. Olyan jó fotót küldött, de az oldalt csak másodjára sikerült összeállítanom úgy, ahogy azt elképzeltem. Az első verzió a kukában végezte tegnap éjszaka 11 körül... :D Találtam egy nagyon jó idézetet, ami szerintem nagyon jól jellemzi a testvéri kapcsolatokat, és eköré épült az oldal... :D Remélem, Ági, tetszik. Fogadd szeretettel!

RAK for Mörjike by me


Art Play Palette - Find My Way
Art Play Palette No. 2
by Anna Aspnes
DD ad challenge freebie (29.11.2009) by Lynn Grieveson


[GSO - DST]

Posted by Picasa

9 megjegyzés:

Rita006 2010. szeptember 18. 10:00  

Csodálatos lett az oldal! (Irigylem Mörjikét.) Azért olyan szívesen megnézném, hogy milyen az a kép ami Te szerinted kukázni való!

Noncsi 2010. szeptember 18. 14:39  

Gyönyörű és megható is egyben. Imádom és én is irigykedek Mörjikére. Az idézet pedig fantasztikus.
Majd valamikor kölcsönvehetem???!!!

Unknown 2010. szeptember 18. 17:27  

it's perfect, Eszter!!

Bíró Ágnes 2010. szeptember 18. 22:12  

Eszter, az nem is kifejezés!!! Hogy tetszik-e? Nagyon nagyon!!! Köszönöm szépen. Irtó mázlista vagyok, hogy jókor voltam jó helyen ésmost ezt a gyönyörűséget magaménak tudhatom.
A dizájn, az idézetek mind mind nagyon találóak.
A slusszpoén, hogy a kép láttán Zsombikám el volt képedve, hogy ő puszit adott Andornaaak? Na és akkor innentől egész nap ment a pusziparti. Estére már Andor is úgy cuppogtatta, alig bírtam este "lelőni" :)
Kár, hogy holnapra elfelejtik...

Eszter, még egyszer nagyon köszönöm!
Majd elküldenéd nekem eredeti méretben? Egy nyomtatást ez az oldal nagyon megérne. :)

Judit 2010. szeptember 19. 6:27  

Hát a idézetet majd lehet én is viszem. Fantasztikus, gyönyörű az oldalad, teljesen a fotóra, és abból áradó érzelemre épül. Szóval nagyon tetszik!!

kreatívhit 2010. szeptember 20. 11:03  

Ez tuti elnyeri a tetszését.Nagyon jól sikerült oldal.Egészen egyedi a téma és a színvilág kapcsolata.

Secima 2010. szeptember 21. 20:39  

Amit te kaptál az is csodaszép, amit te készítettél az pedig egyszerűen zseniális. :)

Lululu 2010. szeptember 22. 7:34  

Csodaszép oldal lett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP