Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

HEART OF LOVE September Shot by Dido Designs

>> 2010. szeptember 5., vasárnap

Didó egy csodás új készlete került ma a boltban, annyira kis finom, egyből beleszerettem. Mutatom is:

available here @A5D

És egy imádott fotót foglaltam oldalba, amit még a fotós készített az én imádott, most már "duplafogú" mackómról és rólam... :)





És csináltam az oldalból egy sablont is, ha tetszik, használjátok nyugdtan! :)



>> DOWNLOAD <<

És hoztam egy másik készletet is, szintén Didó jóvoltából: September's Promise - a store collaboration kit @A5D


available here @A5D

Az oldalam pedig a mindenhová bebújó Julcsi-bosziról készült. Didó templétjét használtam hozzá, és nem teljesen az én stílusom lett az oldal, de remélem, azért tetszik... :D


Feel the line pack XIV by Dido Designs
September's promise - A5D store collaboration kit

12 megjegyzés:

Ella 2010. szeptember 5. 15:06  

Beautiful page, beautifil picture eszter !! and thanks for the template, you know how I like them...

millu 2010. szeptember 5. 18:41  

Egyszerűen meseszépek.

altalena 2010. szeptember 5. 21:34  

Esztikém, nekem mind a kettő kedvencem! Ezt a template-et le is töltöm, annyira szépséges!:)

MustármagSZK 2010. szeptember 5. 22:19  

tökjó, hogy mind a kettő ilyen körkörös! :)
Köszi a templétet, mindig olyan szépek és jól használhatók!!

Margó 2010. szeptember 5. 22:36  

Gratulálok, hogy megérkezett Hozzátok a FOGTÜNDÉR, remélem sokat fog segíteni:-)
Nagyon szépek az oldalaid és nagy köszönettel máris letöltöttem a templatédet!!

Rucola Designs 2010. szeptember 6. 0:33  

Nekem mindkettő gyönyörű, imádom a köreidet! És azt is, hogy ilyen színeset csináltál! :)

Rita006 2010. szeptember 6. 6:56  

Mi az hogy tetszik? Gyönyörűséges mindkét oldalad! Köszönettel töltöm le ezt a sablonodat is!

Béa 2010. szeptember 7. 15:18  

Thanks you, lovely template !

Mély & Lyza 2010. szeptember 27. 11:42  

thank you so much for sharing this template ! And your pages are wonderful ! congratulations !

hékás 2010. október 1. 12:17  

köszi a template-t, elvittem, fel is használtam már. Imádom :) Meg tudod nézni az eredményt a blogomon is, meg itt is: http://www.digishoptalk.com/gallery/showphoto.php?photo=1154075&title=moments-de-gourmandise&cat=all

Köszi, köszi, köszi és még sok-sok ilyen mesés alkotást :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP