Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Képeslapok és új készletek

>> 2010. szeptember 28., kedd

A KÉPESLAPKÉSZÍTÉS VILÁGNAPJA

A Képeslapkészítés Világnapját 5 éve ünneplik az Egyesült Államokban a PaperCraft Magazin kezdeményezésére. Többnyire online közösségi események kapcsolódnak hozzá, vagy helyi kisboltok szerveznek ezidőtájt képeslapkészítő összejöveteleket, illetve különböző karitatív célokra szerveznek képeslapgyűjtéseket. Idén első alkalommal, ehhez az ünnephez a Scrapbook.hu egy sajátos segítőakcióval csatlakozik. Ismerkedjetek meg vele Ti is, hogyan!

Kattints KÉTSZER az esemény plakátjára és olvasd nagyban!
A plakát alatt pedig megtalálhatod a fontos linkeket,
amelyek az ünnepi eseményhez kötött segítő akciónkhoz kapcsolódnak.


***
Én is elkészítettem életem első hibrid képeslapját, nagy élmény volt... :D Régóta kacsintgatok már a hibridek felé, Vinnie Pearce alkotásai lenyűgöznek, de volt bennem valami gát. Azt hiszem, sikerült leküzdenem... :D Szóval így néz ki életem első hibrid képeslapja:

Sketchbook Artistry by Sue Cummings




EARLY MORNING RAIN by Jo Hanna

Ma jelent meg Jo Hanna új készlete, az Early Morning Rain:

available here @2peas

Egy oldalt és egy képeslapot készítettem belőle:

A fotón Beni és apa látható, még 2007-ben (de rég is volt... :D)

És a képeslap:





GOLDFISH PAPER PACK by Timo Designs

Szintén ma jelent meg Timi csodás új papírkészlete, amivel sajnos még nem sikerült oldalt készítenem, de azért megmutatom, mert gyönyörű:

available here @Scrapinsider



OOOOPS PAPER PACK by Mörjike

Ági papírjaival sem sikerült még oldalt kreálnom, de remélem, hamarosan utólérem magam. :( Mert ehhez is lenne ám ötletem, csak sajnos idő szűkében vagyok mostanság...

available here @Little Dreamer Designs




7 megjegyzés:

Ágicza 2010. szeptember 29. 7:01  

Eszti ezek a képeslapok... áááá.... az első nagyon a szívem csücske, de a második is valami eszméletlen lett! Biztos nagy sikere lesz majd, és nagyon szuper kezdeményezés! Igyekszem én is kreálni egyet, de még a kihívásodra sem sikerült:(

Rita(006) 2010. szeptember 29. 8:38  

Gyönyörűségesek a képeslapok, az oldalad pedig ismét lenyűgöző! (Hogy a csudába tudsz egy szimpla masnit ilyen ízlésesen elhelyezni az oldalaidon?!) Jó hozzád jönni, mindig ámuldozhatok!

Rucola Designs 2010. szeptember 29. 13:35  

Öregem! Amihez hozzáfogsz, arannyá válik a kezedben! Szépségesek a lapok, csúcs vagy! :)

Margó 2010. szeptember 30. 8:00  

Annyira finomak a képeslapjaid, az ember rögtön megfogná, megsimogatná és megszagolná, mert imádom a papír "illatát":-) De jó, hogy megpróbáltad!!!
Várom a Timo-s oldalakat, mert imádom az ilyen meleg színeket, ezekből is mindig csodát alkotsz!
Az elkészült oldalad meg elvarázsol! Gyönyörű pillanat, ment a kedvenceim közé!

Unknown 2010. szeptember 30. 10:52  

Eszter it's so GREAT what you all made, fantastic girl!

I have something on my blog for you.I would have to come here more often but I'am so bussy, sorry!

kreatívhit 2010. szeptember 30. 15:03  

Izgalmas a tudat hogy valahol valakinek remek ajándék válik majd a képeslapodból.Gratula!

Krisz 2010. szeptember 30. 21:23  

Eszti gyönyörűek lettek. Most hogy látom a végeredményt, egész kedvet kaptam a hybrid technikához!!!! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP