Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OCTOBER SYMOPHONY by Rainbow

>> 2010. október 1., péntek

Megjelent Kata gyönyörű új készlete, gyönyörű színekkel, engem nagyon inspirál! :) Nézzétek csak:

available @Elemental Scraps

Az oldalam rendhagyó. Mind stílus, mind formátum tekintetében. Mindkettőnek oka van... :)
A stílussal már régóta szemezek, külföldi galériákban rengeteg ilyen oldalt megcsodáltam, és Szabi oldalai is mindig meghozzák a kedvem hozzá. De kipróbálni még nem mertem. Mostanában viszont "feszegetem a határaimat" (ahogy egy kedves megjegyzésben olvastam :D), szóval úgy gondoltam, itt az ideje belefogni... :)
A forma: A4-es. Merthogy mostanában nem hiszem, hogy lesz pénzem fotókönyvre. Viszont a képeslapok kapcsán megéreztem, hogy mennyire jó érzés a kezemben tartani azt, amit csináltam. És valljuk be, ezt a formátumot sokkal egyszerűbb tárolni kinyomtatott verzióban. Merthogy ki fogom nyomtatni, sőt, a fotót külön akarom majd rátenni, hogy még plasztikusabb legyen a hatás. Még nem volt időm, de hétvégén megcsinálom. Addig is mutatom a digi-verziót... :)



8 megjegyzés:

Giny 2010. október 1. 8:49  

Jaj de szép oldal, és milyen klassz történet! Imádom olvasgatni a sztorijaidat:)

Lululu 2010. október 1. 8:54  

Eszméletlen jó! Nagyon hangulatos lett. Kedvet csináltál nekem is ehhez a formátumhoz, pedig eddig csak akkor gyártottam ilyet, ha másoknak (külön kérésre) alkottam.

Kata 2010. október 1. 10:18  

Csodálatos! Nekem is kedvet hoztál, talán életemben csak egyszer készítettem A4-est De nagyon jó és praktikus ötlet.

Secima 2010. október 1. 10:37  

Jó kis kirándulás volt ez az utolsó. :) Ráadásul izgalmas is.
Ez a forma nekem is nagyon tetszik. El is fogok gondolkodni rajta. Köszi az ötletet. :)

Kisnyul / Andi 2010. október 1. 10:45  

Kata oldalán már megcsodáltam, nagyon tetszik az oldalad. Először azt hittem, hogy cikket írsz azért ez a formátum, de tény, hogy praktikus. Lehet, hogy én is követőd leszek. :)

Rucola Designs 2010. október 1. 11:14  

Csak feszegessél ezerrel, csúcs 5let és oldal! :)

Margó 2010. október 1. 12:28  

Eszti, már megint valami újat hoztál nekünk!!!:-) Először is, csodálatos ez a történet, a fotók!!!!!!!!!!!!
Másodszor, ez az a formátum, amit ki lehet nyomtatni. Az elején ezt!!! Azokhoz a mesekönyvekhez, amiket eddig a családomnak készítettem, ez a tökéletes megoldás. Kinyomtatás után ugyanúgy beköttethetem, mint ahogy eddig is! Húúúúúúúúúúúúúúúúú, de jó!! KÖSZÖNÖM!!!

Judit 2010. október 2. 6:36  

Fantasztikus ötlet, gyönyörű oldal. Mintha egy újság oldalát látnám, nagyon profi.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP