Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

BLOG YOUR LIFE - A5D 5-5-5 collaboration

>> 2010. október 5., kedd

Az A5D új collab készletet készített, fantasztikus színekben pompázik. És mától (5-től) 5 napig 5$-ért kapható.

available @A5D

És az oldalam boszikámról:


7 megjegyzés:

kreatívhit 2010. október 5. 11:55  

Az a huncut nézés :))Remek kis oldal a boríték és az a pöttöm kislány alul középen valami eszméletlen hangulatot áraszt.

Krisz 2010. október 5. 13:03  

Nagyon szép, finom oldal! Tele apró ötletekkel! Szuper! :)

krisssz 2010. október 5. 16:30  

Boszika tüneményes ártatlansággal tud nézni:) Nem is hiszem, hogy boszi.:) Az oldal viszont gyönyörű! Finom, elegáns, mint mindig:)

Rucola Designs 2010. október 5. 17:58  

Én látom rajta, hogy boszi. :) Finom és gyönyörű az oldalad, tele érzelemmel.

Dorka 2010. október 5. 19:55  

Hát ez nem semmi, képzeld, Dido blogját néztem először, és csak átpörgettem a képeket, és azt hittem az az övé volt, erre most itt beleakadok :D Becsapós a fehéred :) De nagyon jóóóóóó értelemben :)

Margó 2010. október 6. 22:20  

Szóval, ezek a szemek, mindig levesznek a lábamról és csak utána tudom nézni az oldalt, ami megint nagyon szép!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP