Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

52 inspiráció és újabb hibrid képeslap

>> 2010. október 8., péntek

52 INSPIRATIONS 2010 - WEEK 40 by Sue Cummings

Sue készleteinek egyszerűen nem tudok ellenállni. Habár a minimum kritérium havi egy oldal nála, amióta ott vagyok, nem volt még olyan készlete, amit képes lettem volna kihagyni. Így van ez a mostani 52 Inspiráció készlettel is:

available here @Oscraps

És az oldalamon Julcsi-boszi, aki egy vörös karácsonyi girlanddal a nyakában épp az élet nagy kérdéseiről elmélkedik... (Természetesen a szarvasmarhára is került a díszből... :D)




*** *** *** *** *** *** ***

És úgy belejöttem a képeslapkészítésbe, hogy újabb lappal és újabb tapasztalatokkal gyarapodtam. A lap természetesen nem marad meg, a tapasztalatok szerencsére igen... :D A gyerkőcök fiatalabbik unokatesójának ünnepeljük holnap a szülinapját, remélem, sikerül ezzel is örömet szereznünk neki. És hogy miért pont kiselefánt van a lapon...? - Mert ez a jele az óvodában... :)

És ha már képeslap, akkor hadd hívjam fel a figyelmeteket Darinka kezdeményezésére: ajándékozzuk meg mi is egymást saját készítésű képeslappal. Itt olvashatsz részleteket róla: 

Képeslapkészítés világnapja + 1 karácsonyi gondolat

Ágicza, innen üzenem, hogy megint nem tudok kommentelni a blogodon, így gondolom, más sem... :(

5 megjegyzés:

Ágicza 2010. október 9. 7:09  

Gyönyörű alkotások Eszti! Látom Téged is megfertőzött a képeslapkészítés és a hibrid alkotás:)) Köszönöm, hogy szóltál és hogy kitetted a blogodra is:) Puszi

kreatívhit 2010. október 9. 16:18  

Szétnéztem kicsit.Ismét jó kis oldal+képeslap sikererált.További szép hétvégét nektek.

Margó 2010. október 9. 22:43  

Mondtam már, hogy imádom Julcsi bogárszemeit, és az elmélkedéseit? és az oldalaidat, képeslapjaidat?

Unknown 2010. október 11. 22:25  

such a beautiful, ethereal layout!!

Lululu 2010. október 22. 16:23  

Kicsit megkéstem a blogolvasással. Illetve ide-oda ugrálok csak, és ez valahogy kimaradt eddig. Nagyon jó lett. Imádom a hangulatát (Julcsis képeslapnak). Ha nem titok, elárulod, hogy sikerült ennyire a háttérbe olvasztanod a fotót?

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP