Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

GIVEAWAY Taylormade + Sue Cummings

>> 2010. október 11., hétfő

Amanda és Sue egy közös wordart készletet készített, ami október 14-én jelenik meg. Én imádom, nagyon jól használható szerintem. Mutatom is az előnézetit:


És ha szerencsés vagy, meg is nyerheted. Hogy mit kell tenned hozzá????
  1. Hagyj egy kommentet Sue blogján a következő kezdettel: "Today I am thankful for..."
  2. Tedd közzé a twitteren is, és linkeld vissza Sue blogjára
Mindezt október 13-ig teheted meg. Érdemes... :D


1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP