Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

NEW RELEASES by Timo Designs

>> 2010. október 12., kedd

Ma jelent meg Timi új papírcsomagja, és pillangós-virágos stamp csomagja. Gyönyörű mindkettő. Mutatom is:


available here @Scrapinsider

Az oldalamat pedig a Cewe-kíhívásra készítettem, nagyon megfogott a mostani téma: összegzés. Emellett nem volt semmilyen más megkötés. Nem olyan rég Brigi (Altalena) készített egy oldalt arról, hogy 5 éve ismerkedtek meg, akkor egyből arra gondoltam, hogy én is szeretnék egy ilyen oldalt. Most jött el az ideje. Köszi az inspirációt, Brigi!!!! :D És ilyen lett az enyém:

TIMO DESIGNS:
Grunge Paper Pack 01,
Flower and Butterfly Stamps
Goldfish Paper Pack
Happy Day
Early Summer



A komment:
7 éve már, hogy a szerencsének - vagy inkább egy kitartó barátnőnek - köszönhetően megismertük egymást. Olyan gyorsan elszállt ez az idő, mintha ma csak ma találkoztunk volna. Ugyanakkor olyan múltunk van már, mintha mindig is együtt lettünk volna...
Akadtak nehézségek, rögtön az elején, de aztán túltettük magunkat rajta. És utána már nem voltak kérdések. Vele éreztem először azt, hogy minden úgy van jól, ahogy van, nem akartam már siettetni semmit, tudtam, hogy minden a megfelelő időben el fog jönni. És így is lett.
És hogy mi is történt velünk ez alatt a hét év alatt...?
2003. Megismerkedtünk, rájöttünk, hogy passzolunk egymáshoz, és próbáltuk úgy alakítani a körülményeinket, ahogy nekünk jó. Volt, mikor azt hittem, nem fog sikerülni, de szerencsére tévedtem.
2004. Összeköltöztünk, és még így is jól múködött minden. Sőt, így működtek csak igazán jól a dolgok... És egy évvel a megismerkedésünk után egy csodálatos hetet töltöttünk együtt Thasos-on. Ha nehéz idők járnak felénk, azóta is ebből táplálkozom...
2005. Egy többnyire saját kézzel végzett lakásfelújítás után beköltöztünk a jelenlegi otthonunkba és házasságot kötöttünk. Nehéz, küzdelmes időszak volt, tele olyan élményekkel, amiket még az unokáinknak is mesélhetünk majd... Az Őrségben voltunk nászúton, amit kényszeres “tekintsük meg az összes látnivalót”-hozzáállásommal majdnem sikerült tönkretennem, de szerencsére ma már ezen is csak jókat nevetünk... Augusztusban pedig kiderült, hogy várandós vagyok...
2006. május 4-én megszületett Benedek, hosszú vajúdás után végül császármetszéssel. Szülők lettünk. Szerencsére ez csak méginkább összekovácsolt bennünket. Benikét 1 hónapos korában megműtötték pylorus stenosis-sal, de utána egy éves koráig még csak megfázva sem volt...
2007. Éltük a háromfős családok megszokott életét. Sokat kirándultunk, és szépen lassan beleszoktunk az újfajta felelősségbe.
2008. Megfogant Julcsika. Beni volt az első, aki tudta a családban, én csak később jöttem erre rá. Mindenesetre ahogy megláttam a pozitív tesztet, egyből elmondtuk neki is. Nagyon szép terhességem volt, Benedek nagyon figyelmes volt velem végig, és Julcsika már akkor imádta a bátyót... Julcsika végül az először kiírt időpont után majdnem két héttel, császármetszéssel született, az utolsó 1,5 hetet már kórházban töltöttem. Életem egyik legnehezebb időszaka volt, főleg miután Benikém beteg lett, és nem tudtak jönni látogatni.
2009. Peti rengeteget volt vidéken, így nagyon sok időt töltöttünk hármasban. Próbáltuk megtanulni, hogyan is kell jól funkcionálni négyfős családként... Szeptemberben pedig Benikém elkezdte az óvodát. Nehéz volt a beilleszkedés, igazából majd egész évben tartott. Közben Julcsika hasrafordult, majd mászni kezdett, és a régi nyugodt életünk fenekestül felfordult: kezdett megmutatkozni, hogy a kisasszony túlságosan is önálló, saját akarattal (de még mekkorával...!) rendelkező személyiség...
2010. Januárban Julcsika elkezdett járni, majd motorozni, mostantól nincs megállás... Benivel most kezdjük majd az ottalvást az oviban, és ez az utolsó évem itthon, jövő évtől újra dolgozni fogok. Anyukám nyugdíjba ment, és felköltözik, hogy segíteni tudjon. Szóval minden változik körülöttem, körülöttünk. Azt hiszem, nekünk ez a változás éve... Remélem, jó irányba haladunk.

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. október 12. 17:26  

Elolvadtam megint! Imádlak olvasni, nézni meg egyszerűen gyönyörűség! És adtál egy 5letet, köszi! :)

kreatívhit 2010. október 12. 17:27  

Teljesen jó az Irány.Ilyen egy érett boldog család.További megszámlálhatatlan örömteli boldog napot kívánok nektek.Ja az oldal ismét remek lett.A háttér fergetegesen jó.

Unknown 2010. október 12. 19:13  

wishing you the best, Eszter!!

Bíró Ágnes 2010. október 12. 22:10  

Én is csak a legjobbakat kívánom Nektek!
Biztos vagyok benne, hogy jó irányba haladtok, ha mégse teljesen, akkor vagy annyira kreatív és erős, hogy megoldjátok, de hidd el minden rendben lesz. Tényleg folyamatosan változik minden körülöttünk, de EZ az élet, nincs mese.

DAnett 2010. október 13. 12:36  

Eszter, ismét olyan megható volt olvasni Téged :) Biztos, hogy jó sok minden van mögöttetek és előttetek is, de az is biztos, hogy jó az irány:) Igazán szép család vagytok! Jó rátok nézni :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP