Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Elmaradásban...

>> 2010. október 31., vasárnap

... vagyok mindennel, a költözés kicsit túlnőtt rajtunk. De azért alkottam ám, csak nem jutott időm mutogatni őket... :)

NAPTÁR - CEWE játék

Beni születése óta saját készítésű naptárunk volt, kivéve a tavalyi évet, pedig hát a scrapbook erre is alkalmas lenne. Hallgattam is miatta eleget - hozzáteszem, teljesen jogosan. Szóval gyorsan készítettem is egy naptár-oldalt, hátha rám mosolyog a szerencse... 

(a hozzávalókat majd pótolom)


GRATITUDE Collab by Sue Cummings and EHStudios

Sue és Elisa egy gyönyörű készletet készítettek közösen, külön-külön is nagyon szeretem őket, és hát a közös készletben sem csalódtam... :)

available here @Oscraps

És az oldalam:

fotó: Marika Fotó (2006)


Didó pontgyűjtő kihívásán megkaptuk a további feladatot: az elkészült képből vegyük ki a hátteret, és lássuk, így milyen lesz az oldalunk. Bár nem lett rossz így sem az oldalam, azért az eredeti jobban tetszik, nekem így már túl élénk az a kevéske kis rózsaszín, ami benne van... (Na, igen, nem vagyok egy nagy rózsaszín rajongó... :D) De mutatom is:


OCTOBER 31st by Red Ivy Design

És közben Alice is új készlettel jelentkezett, amivel engem nagyon levett a lábamról... :)

available @2LP and @SDD

És egy nagyon egyszerű oldal, egy kedvenc Zorán számmal és egy tegnapelőtti fotóval... :)



8 megjegyzés:

Rita(006) 2010. október 31. 14:44  

Gyönyörű oldalak! (Remélem a költözés mizéria elmúltával élvezni is lesz alkalmad a helyzetet: anyud végre a közeledben van!)

erzsocica 2010. október 31. 16:49  

Nagyon klassz lett a naptár - nekünk mindig bolti szokott lenni:-(
A másodiknál nagyon tetszik, ahogy a fotót szinte álomszerűvé tetted!
A Megcsavarva oldalnál klasszul mutat a kivett hátteres is, de tényleg az eredeti háttérrel sokkal jobban mutat.
A Red Ivy Design készlet pedig csodálatos, és újból egy gyönyörűséget alkottál! A Zorán szám is nagyszerű választás!

Rucola Designs 2010. október 31. 17:13  

A naptár és a csavaros is remek, de a csúcs az utolsó!

evadraga 2010. október 31. 18:37  

Tündéri lett a naptár oldalad, és nekem a megcsavarva második oldala is bejön. A collab-ból készítetten édesek vagytok, az oldal finom. És az utolsótól meg elájultam :)

csuti 2010. november 1. 6:42  

Ez az utolsó oldalad fantasztikus! A naptárt is imádom, én minden évben eltervezem, hogy készíteni fogok, de eddig még nem jött össze! Most pl. 2011-es naptáralapot keresgélek hozzá, eddig reménytelenül.

csuti 2010. november 1. 8:35  

Köszönöm Eszter, sikerült letöltenem a naptáralapot! Most már akkor én is belekezdhetek:-)

Margó 2010. november 1. 9:36  

Álomszépek az oldalaid!
Zorán száma nekem is kedvenc!

kreatívhit 2010. november 1. 13:02  

Talán a kicsivel készült oldalad ami most leginkább megfogott.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP