Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

TIME MACHINE by Dido Designs

>> 2010. október 28., csütörtök

Először is köszönöm a sok biztatást Julcsikával és a munkábaállással kapcsolatban. Julcsus amúgy nem megy bölcsibe, anyukám fog rá vigyázni... :D
És elnézést kérek mindenkitől, hogy ennyire eltűntem, se blogokon, se galériákban nem igazán nézelődtem mostanában. Anyukám költözését intézzük éppen, és ez elveszi minden időmet. :) Lassan túlleszünk rajta, és akkor aztán ontom majd a kommenteket... :D

És akkor jöjjön Dia új készlete, amivel ugyan késve, de azért sikerült oldalt is készítenem. De mutatom először a készletet:

available here @A5D

És az oldalam:

fotó: 1point4 Stúdió

9 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. október 28. 23:07  

Tökéletes a képkivágás és minden finomság az oldalon. :)

szrjudit 2010. október 28. 23:16  

Wooooooooooow, na ettől lehidaltam!!! Mitől is, egy wordart-tól, két félfejtől, meg egy papírtól???? Imádom, amit csinálsz!

Ella 2010. október 28. 23:44  

amazing !!!! so beautiful !! one of my favorite one of yours, really, I'm fan !!

Toni 2010. október 29. 14:34  

SzrJudit már leírtam mitől kerekedett el a szeme nekem is! Más is készíthette volna "ennyi" hozzávalóval, de nem lenne ilyen. Egyszer úgy is rájövök a titkodra! :) (Már kapizsgálom: őszinteség, hitelesség, művészi hajlam csipetnyi varázslattal) Annyira hihetetlenül jó vagy!

Toni 2010. október 29. 14:35  

leírta és nem leírtam, a szemem és nem a szeme :) Nézd el nekem: semmit nem aludtam az éjjel!

Margó 2010. október 30. 0:54  

Imádom a testvéres oldalakat, természetesen nálam a Tieid viszik a pálmát:-)))

erzsocica 2010. október 31. 11:56  

Nagyon tetszik, ahogy a fotónak csak egy részletét mutatod meg az oldalon!
Egyszerú/en és tökéletes!

jociandi 2010. november 2. 18:12  

Egyszerűen(!) gyönyörű.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP