Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

AprócskaBeni

>> 2012. január 13., péntek

Anna egy hihetetlenül klassz babás készletet alkotott! Elő is vettem Benikém egyik nagyon korai fotóját, épp anyukám tartja az ölében, szopizás után kinyúlva alszik a drágám. De rég is volt...!

::: credits :::

És találtam hozzá egy nagyon kedves verset: Simon Ágnes - Dalocska újszülött unokámhoz.

Szép hétvégét kívánok mindenkinek!
Eszter

5 megjegyzés:

todido 2012. január 13. 7:07  

wow de édes picike!! jó rég volt:) gyönyörűűűűűűűűűű!!

Névtelen,  2012. január 13. 8:43  

Gyönyörűséges oldal lett!!!! most én is "babában utazom" :) olyan jó nosztalgiázni :) nagyon-nagyon tetszik az idézet is :) örülök, hogy megtaláltad...én is szeretném majd használni...:)))

Rucola Designs 2012. január 13. 10:35  

Ez megint mekkora gyönyörűség már!

ziti 2012. január 13. 14:01  

milyen lágy és könnyű! nagyon babás!
úgy érzem elég sok készletem van Annától, de már megint szemezek egy újabbal, ezzel :/

Margó 2012. január 25. 1:54  

Csodás érzést kaptam megint az oldaladtól Esztikém! ... előbb-utóbb én is átélem majd ezt az élményt, hogy az unokám foghatom .. tudod, csak még várok ...:-)Gyönyörű!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP