Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Friends

>> 2012. január 8., vasárnap

Egyszer volt, hol nem volt, talán igaz sem volt... De mégis. Szóval a nyáron voltam KCS-talin, és azóta lapulnak a virtuális tarsolyomban ezek a fotók, amiket Icka készített rólunk. Már egyszer nekiálltam velük oldalt készíteni, de nem voltam elégedett az eredménnyel, így végül a kukában végezte.
Aztán most újra nekifogtam, és ezzel már elégedett vagyok! 

Gigikém, fogadd itt is szeretettel!

::: credits :::

(Egy kis technikai megjegyzés: Az oldal elrendezése "véletlenül" alakult így - pakolgattam Anna "transfer"-eit, és véletlenül így kerültek egymás mellé a dolgok. Aztán mivel nagyon megtetszett, hagytam, hogy ez "vezesse" az elrendezést. És az már megint csak a véletlen műve, hogy a "kávéfoltos" ecset is pont passzolt az egészhez.)

Szép hetet mindenkinek!

4 megjegyzés:

Krisz 2012. január 9. 21:57  

Véleteln...? Valakine kez már a kisujjában van! Szuperséges!!!!!! :)

Val 2012. január 9. 21:57  

sstunning Eszter as usual! I was just dropping by to say "i miss you" ((HUGS))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP