Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Legjobb barátok

>> 2012. január 6., péntek

Két otthon töltött hét alatt volt időm gyönyörködni abban, hogy milyen édesen, önfeledten tudnak együtt játszani az én kis ördögfiókáim... És ma hajnalban nosztalgiáztam kicsit, és készítettem is róluk egy oldalt:

::: credits :::

A fotót először fekete-fehérré alakítottam, majd kapott egy textúrát - úgy gondoltam, hogy ehhez a képhez és a hozzávalókhoz ez még kellene. Először több fotót akartam az oldalra tenni, de úgy végül mégsem tetszett, viszont véletlenül az egyik fotó átalakításából (a Totally Rad Troy|Demo action-jét használtam) véletlenül csak az egyik réteget húztam át a psd fájlomba, és csak később vettem észre, hogy a háttérben ott van Julcsika. Aztán végül megtetszett, úgyhogy Benikémet is mellé tettem... :)

A komment:
Most, hogy itthon töltöttem veletek majdnem két hetet, megint egy csomó élményem van arról, hogy mennyire szerettek együtt játszani. Szilveszterre kaptatok egy-egy kalapot, és azóta Benikém, te folyamatosan sheriff vagy, Julcsikám, te pedig a kiságyadat használva lónak, azóta folyamatosan lovagolsz. Gyí, Hamarandzsa!, csak ezt hallani. Nagyon jó látni benneteket, látni azt, hogy mennyire egymásra tudtok hangolódni, hallani a jókedveteket, érezni azt, hogy összetartoztok. Kívánom nektek, hogy maradjon is ez így, és legyetek mindig barátok is, azon  felül, hogy testvérek vagytok. Szeretlek benneteket! És köszönöm az élményeket, amiket nap mint nap kapok!



Egy kis kiegészítés még a történethez: a gyerkőcök egyik kedvenc mesefilme a Bibi és Tina, ott hívják az egyik lovat Maharadzsának (amit Julcsuska Hamarandzsának mond...).

4 megjegyzés:

kreatívhit 2012. január 6. 8:19  

Akkor "hamarandzsa"minden bizonnyal kedvenc lehet.:)

Janka 2012. január 6. 10:56  

egyszerűen lenyűgöző az oldalad! micsoda trükkös megoldás született a véletlenből :)

Rucola Designs 2012. január 6. 11:45  

Ez mekkora jóóóóó! :)

szrjudit 2012. január 6. 21:54  

Cukorfalatok, jó amikor a véletlen szül egy ötletet, szuper lett. Ja és Bibi és Tina Petra kedvence is ;)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP