Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

January 2012 Issue of the Artisan Notebook

>> 2012. január 2., hétfő

Megjelent az Artisan Notebook magazin januári száma. És hogy mi közöm nekem ehhez? Annyi, hogy december elején-közepén Stacey, a magazin szerkesztője megkeresett, hogy lenne-e kedvem csatlakozni hozzájuk (mindössze havi egy oldalt jelent, minden más kötelezettség nélkül).

(image is linked)

A januári szám középpontjában a sokfotós és a duplaoldalak állnak, nagyon inspiráló alkotások is vannak köztük. Mutatom a számhoz járó készletet:

(image is linked)

És mutatom is az oldalamat vele:

New Beginnings (January 2012 Guild Kit) by Dee Bee Designs
New Beginnings WordART by Anna Aspnes

Nem egy szokványos oldal tőlem, nem igazán szoktam ennyire élénk színeket használni, a fekete-fehér fotóval próbáltam ellensúlyozni ezt. A fotót amúgy az erkélyről készítettem, Julcsika lenn állt az udvaron, szóval egy emeletnyi távolság volt köztünk. :)

Az újságban található egy nagyon érdekes Adobe Illustrator tutorial is. Rivaldafényben pedig a FOREVERJOY Designs, egy nagyon kedves ajándék készlettel:



További szép hetet!
Szerdán pedig újra MidWeek Sale Annánál... :)

8 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. január 2. 21:55  

Nekem tetszik a szép színesed! Gratula! :)

ziti 2012. január 3. 1:12  

Nekem is nagyon tetszik a majdnem csupaszín oldalad. Gratulálok a felkéréshez!

Krisz 2012. január 3. 9:45  

Gratula! Szépséges az oldalad! Jók a színek! :)

Névtelen,  2012. január 3. 9:45  

Gratulálok Eszter! Gyönyörű az oldal, vidám a színe, és finom "esztis" :)

altalena 2012. január 3. 10:01  

ÓÓóó Eszti, nagyon gratulálok az új feladathoz, remekül kezdődik az új éved:D Csodaszép az oldalad.. és hát Julcsika gyönyörű!!!:)

Margó 2012. január 3. 12:25  

Örömmel és szeretettel gratulálok az újabb felkéréshez! .. és végtére is mindegy, hogy milyen stílussal alkotsz, milyen szinkombót láthatunk az oldalaidon, mindig csodásak!!! :-)

evadraga 2012. január 3. 14:56  

Ódejó! Én is itt örülök, mert így legalább még több oldalt láthatunk majd Tőled! :DDD
Gratulálok!!

Janka 2012. január 5. 11:04  

hatalmas gratula! hú, ez nagy megtiszteltetés! alig várom, miket alkotsz majd :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP