Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scraplift: ViVre - beautiful&natural

>> 2012. január 5., csütörtök

Van egy kedvenc fotóm, lassan egy éve készítettem a Várban. Egy régi lámpa, én nagyon szeretem ezeket. És Krissz annak idején megfertőzött a textúráival... :) Az átalakított fotót már annak idején megcsináltam belőle, egy Krissz által ajánlott (sajnos nem találom azt a cikket, amiben ajánlotta) tutorial alapján. Íme az ilyen volt - ilyen lett fotók:


Ez a fotó azóta (2011. január) arra vár, hogy kezdjek vele valamit. De valahogy nem jött el az ideje. Aztán...
Donna elindította a heti AnnaLift kihívást az Oscraps-en (*NEW* AnnaLift (12.30.11-01.05.12), ahol most Anna galériájából szabadon választott oldalt lehetett liftelni.
Nagyon-nagyon szeretem ViVre alkotásait, szerintem fantasztikus alkotó, nézzétek meg a galériáját, érdemes:


A Pinterest-es digi sb-s mappámban is rengeteg oldala pihen már, úgyhogy most vettem a bátorságot, és választottam egyet közülük. Az egyik legkedvesebbet, ezt:

beautiful&naturel by ViVre

És akkor eszembe jutott a fotó, és azt gondoltam, hogy pont erre várt, hogy végre felhasználhassam. Ilyen lett az oldalam:

::: credits :::


4 megjegyzés:

Margó 2012. január 5. 23:29  

Ez valami gyönyörűségesen szép!:-)

ziti 2012. január 6. 1:25  

irigyellek, hogy tudtál várni vele, hiszen ebből a csodás fotóból egy hihetetlen könnyed, ám nagyon gyönyörű oldalt készítettél.
(én biztos nem tudtam volna várni, és minél előbb oldalba foglaltam volna, pedig tudom, hogy nem szabad mindent azonnal megcsinálni, mert ülepedniük kell a dolgoknak.)

altalena 2012. január 6. 7:40  

Gyönyörű ez a fotó!! A kész oldalad pedig jobban tetszik mint az eredeti!:D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP