Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Egy kis ez meg az...

>> 2012. január 11., szerda

Kezdem a könnyedebb témával: ha szerda, akkor ismét MidWeek ARTSale Annánál - most már kicsit a Valentin-nap jegyében. Mit mondjak, sem maga a nap, sem a Valentin napi készletek nem tartoznak a kedvenceim közé, de azért Anna készleteivel nem kellett megerőszakolnom magamat, hogy jókedvvel és szívesen alkossak. Újabb oldalt az én együtt játszó kisördögeimről...

::: credits :::

Az akciós készletek linkjét beszúrom majd este.

Ráadásul most a karácsonyi cuccait is olcsóbban lehet megvenni:



One Little Word

Annánál és Katánál is olvastam róla, és valahogy befészkelte magát az agyamba a dolog. És ha már ott volt, akkor hagytam, hogy vigyen, amerre kell...
A szó, amit választottam (vagy ami kiválasztott engem...) az ESZMÉLET. Nagy része volt benne Margónak is, pontosabban a levelének, amit a napokban írt nekem. Amit írt, az személyes, és igazából a történet szempontjából csak annyi fontos, hogy mélyen elgondolkodtatott. Arról, hogy hogyan is viszonyulok a világhoz, mennyire tudatosan alakítom az életemet, és mennyire hagyom, hogy "játékszerként" sodródjam hol erre, hol arra. Persze szükség van a rugalmasságra, hogy alkalmazkodni tudjunk a folyamatosan változó világhoz; de kell valami cél is, ami felé az ember haladni akar.
És arra jutottam, hogy sokszor ösztönösen vetődöm a jó irányba, de újra magamra kell eszmélnem, hogy tudatosabban irányítsam az életemet.

És az oldal, ami született belőle:

::: credits :::


És két idézet is került az oldalra:

Sok mindent elfelejtettem, amiről azt hittem, hogy tudom, és sok mindent megtanultam, amit már elfelejtettem. Sok mindent látok, ami messze van, és sok mindent nem, ami itt van a szemem előtt.
A Gyűrűk Ura c. film

Kívül-belül éjszaka
„lengedez a szösz-sötét”
a jelen héja meghasad
kikandikál az öntudat
magad látod a „fülke-fényben”
amint az idő elszalad
Bánkövi Gyula: Eszmélet - dalciklus Szabó Ferenc verseire


A fotót a PostWorkShop 2.0 | Basic Edition programmal manipuláltam (ingyenes!). Mutatom, hogy milyen volt, és milyen lett (én csak egy sima filtert használtam most, de rengeteg lehetőség rejlik benne):


További szép hetet kívánok mindenkinek!

8 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. január 11. 9:36  

Nagy és még nagyobb csodálat! Hihetetlen, mennyire ki tudod fejezni azt a szépséget, jóságot és finomságot, ami benned lakik.

szrjudit 2012. január 11. 12:38  

Imádlak! Azért, amiért ilyen vagy! És már gondolkodom a szavamon :)

Janka 2012. január 11. 13:06  

Nagyon szép ez az oldalad is.

Rendesen elkezdted Ali tanfolyamát a BP-ön? Vagy csak úgy magadtól csinálgatod? Én is gondolkodom rajta...

kreatívhit 2012. január 11. 18:54  

Kicsit furcsa hogy mindig hasonlóan kommentálok.De hát ez van: Nagyot alkottál ismét.

T 2012. január 11. 20:42  

nekem is megvan..próbálgatom, jót kreáltál!!!!!

ziti 2012. január 11. 22:16  

hű, elindítottál bennem is valamit: már gondolkodom a szavamon... ;)
az oldalaid hihetetlen szuperek! gyönyörű mind!

Krisz 2012. január 11. 22:16  

A második oldal viszi a pálmát! A gondolataiddal teljesen egyet tudok érteni! MArgónak mindig vannak ilyen elgondolkodtató szösszenetei! :)

Margó 2012. január 12. 10:35  

Egy hónapja próbálom összetenni "az életemben hogyan tovább"-ot. Kata bejegyzése már előrébb vitt, de Te most ismét adtál Eszti egy megerősítést (no, meg Krisz is:-))! Az első oldalad számomra a belső mosoly, a második a jövő! Köszönöm és Neked is sok sikert kívánok!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP