Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Együtt

>> 2012. március 17., szombat

Sokszor panaszkodtam már arról, hogy kevés közös fotónk van. Gondoltam, most már a tettek mezejére lépek, és megkérem az én elsőszülött nagyfiamat, hogy csináljon egyet. Persze ha a balga szülő mindezt játszóterezés közben találja ki, akkor magára vessen, hogy a feje lemarad kicsit a fotóról. A hintázás tényleg sokkal fontosabb, mint holmi kompozíció... :)

Az oldalamat a havi sb-kihívásra készítettem [részletek]. Amikor megláttam Ági tépett papírjait a boltban, egyből beleszerettem, és tudtam, hogy ehhez a kihíváshoz ezt mindenképpen fel fogom használni.

:::credits:::
További szép hétvégét!
Eszti

3 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. március 18. 0:24  

De szépek vagytok! Hát még az oldal! És a fiad nagyon ügyes, én ennél rosszabbakat szoktam csinálni ennyi évesen! :D

evadraga 2012. március 19. 8:23  

Nézem aprólékosan is, jajhát a fotó alja is tépett! :))
Szerintem Beninek még sokszor add a kezébe a fényképezőt, határozottan tetszik ez a fotó amit rólatok készített! Fejtető ide vagy oda.... :DD Imádatos az oldal, tele ötlettel, finomsággal.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP