Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Légy boldog!

>> 2012. március 16., péntek

Ma elmentünk a gyerekekkel a Csali Csárdába, és ebéd után sétáltunk egyet a tóparton. És végre olyan jó fotókat tudtam csinálni (na, nem a tehetségem miatt, hanem azért, mert teljesen mások a perspektívák kint a napsütötte szabadban, mint bent a pici lakásban). És ha már egy csomó fotót csináltam, akkor el is kezdtem feldolgozni őket. Most épp Julcsikámat, és egy Pinterest-en talált idézetet foglaltam oldalba.

:::credits:::



Az idézet szabad fordítása: Mindössze annyit kell tenned, hogy önmagad légy, és éld a történetet, amelyet csak te élhetsz - egyéni életed történetét. Légy büszke. Légy magabiztos. És legfőképp, légy boldog.


2 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. március 16. 14:45  

Ó, de örülök, hogy ilyen szép napotok volt! Szuper a fotó és gyönyör az oldal!

Névtelen,  2012. március 16. 20:03  

Minél több helyen látom, minél többet nézem, annál jobban tetszik!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP