Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Benivel

>> 2012. március 14., szerda

Ma kerültek a boltba Didó új készletei, és megint kitett magáért. Annyira szeretem, hogy mostanában ilyen "kraftos" papírok kerülnek ki a kezei alól; és hozzá leheletfinom pihe-puha lágyságokat készít. Mint most is. Így bár a rózsaszín virág nem épp egy férfias jelenség, a papírokkal együtt szerintem tökéletesen mutat egy olyan oldalon, ahol egy anya próbálja kifejezni, hogy mennyire szereti az ő egyszem (nem is olyan) pici fiát...
A fotó mobiltelefonnal készült, a játszótéren, amikor Benikém odafutott hozzám egy gyors megszeretgetésre. Mivel én készítettem a képet, és nem láttam, hogy mit is fotózok, Benikém fél arca lemaradt... Így magamat is "megvágtam", és sikerült egy teljesen jól használható fotót kapnom... :)


Nézzetek be Didó boltjába, érdemes!!!!!

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. március 14. 13:43  

Hát ez csúcs megint, Esztikém! Miket nem fotózol!!! :) Imádom a finomságaidat.

kreatívhit 2012. március 14. 14:51  

Még a "véletlen" is a barátod:)

Florci 2012. március 14. 17:05  

jaj, meg haj, meg lécci had lifteljem!! odavagyok!

Névtelen,  2012. március 14. 17:32  

Olyan finom pihe-puha szeretetreméltó oldal!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP