Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

AnnaLift (4.20.12-4.26.12)

>> 2012. április 25., szerda

Ha szerda, akkor Anna egyrészt előrukkol pár újdonsággal, másrészt régi készletei közül áraz le néhányat, szóval érdemes benézni hozzá.

Főként ezekből a készletekből készítettem az oldalamat, amit a heti AnnaLift-re kiválasztott oldal inspirált. Igaz, kicsit elrugaszkodtam Angela fantasztikus oldalától a végén, de azért tágabb témájában és elrendezésében (legalábbis a fotókéban) maradtam az eredetinél.

Az az igazság, hogy a csapat-tagság Annánál hatalmas szabadságot adott - a készletei, a csapata, az "elvárásai". Ugyanakkor alázatra is tanított: olyan emberekkel vagyok itt körülvéve, akik fantasztikus alkotók, elismertek és mégis tudnak hétköznapiak maradni a szó legjobb értelmében. Szeretek benézni Anna galériájába is: "élet" van ott, sok és sokféle oldal nap mint nap, és az emberek odafigyelnek egymásra. Nagyon sokat jelent nekem, hogy ide tartozhatom.

És a kis kitérő után jöjjön az oldalam:

:::credits:::

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. április 25. 19:42  

Nem csodálom! És ott is a helyed a legjobbak között!

Annamari 2012. április 25. 21:13  

Fantasztikus az oldalad! Hatalmas kedvenc! :) Örülök, hogy ennyire jól érzed magad Anna csapatában, abszolút köztük van a helyed. Mostanában én is egyre többet benézek a galeszba, mert tényleg pezseg ott az élet! :)

Katalin 2012. április 26. 8:10  

Nagyon tetszik az oldal, gratulálok!

Margó 2012. április 27. 8:31  

Annyira szeretem az oldaladon "böngészgetni" azt a sok pici, apró finomságot, amiből összeáll az egész. ... és a végére mindig valami szép, valami tartalmas, valami harmónikus alkotás születik.
A saját "bőrömön" is érzem, amit az Anna-galériáról írsz:-)) Az elmúlt hetekben nagyon sokat tanultam és kaptam a "galériában":-))

Margó 2012. április 27. 8:50  

... és persze, egy fontos dolgot nem írtam le, még pedig azt, hogy nekem a világ legtermészetesebb dolga az, hogy Esztikém, Te abban a csapatban vagy - mindenképpen méltó társaként a többieknek. Most félretettem az elfogultságom, de büszkeséggel tölt el, hogy Téged is ott tudlak, látlak!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP