Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Twitter Direct Message

>> 2012. április 27., péntek

Kedves Ismerőseim!
Sajnálatos módon a Twitter account-omról többen kap(hat)tatok üzenetet. Ne nyissátok meg, nem én küldtem őket!
E.

-------
Dear Friends,
I haven't sent you any Direct Messages on Twitter. If you receive one, don't open it!
E.

2 megjegyzés:

eagleszem 2012. április 27. 8:09  

Igen én is kaptam, és én is visszaállítottam a blogon a szóellenőrzést, mert egy megjegyzést is dobott nekem a spamrobot. Szerencsére a blogger be sem tette, csak értesítést kaptam róla.

Kriszta (hozak) 2012. április 27. 10:16  

Én is kaptam, de semmi gond, Eszter. Sajna ez bárkivel előfordulhat. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP